در هر جامعه‌ای شبهه‌افکنی انجام شود اهل آن جامعه مردد می‌شوند+تصاویر
در هر جامعه‌ای شبهه‌افکنی انجام شود اهل آن جامعه مردد می‌شوند+تصاویر
تجمع روز عاشورا با حضور مردم شهر دیشموک در میدان مرکزی و با سخنرانی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه برگزار شد.

به گزارش خبر دیشموک،   مردم شهر دیشموک در روز عاشورای حسینی با حضور در هیئات، حسینیه و مصلا، عشق و ارادت شان را به آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام نشان دادند.

حجت الاسلام عبودی رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تنها ماندن اولیای الهی در طول تاریخ گفت: امام حسین علیه السلام با هفتاد و  دو تن یار با قریب به جمعیتی بین ۳۰ الی ۱۲۰ هزار نفر در صحرای کربلا مقابله کرد.

وی با اشاره به شبهه افکنی در جامعه آن زمان افزود: در هر جامعه ای شبهه افکنی انجام شود اهل آن جامعه مردد می شوند.

عبودی ادامه داد: در زمان حیات امام اول تا سوم شبهه ها زیاد بوده به گونه ای که وقتی امیرالمؤمنین در محراب عبادت به شهادت رسید برخی از مردم تعجب کردند که علی(ع) در مسجد چه کار می کرد.

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با اشاره به شبهه افکنی در فضای مجازی در عصر کنونی گفت: ظاهر شبهه زیبا ولی دارای باطنی زهردار است به گونه ای که حقایق را وارونه نشان می دهد.

وی افزود: مطالب شبهه‌دار در برخی کشورها مثل کشور آلبانی توسط منافقان مخابره می شود.

سخنران مراسم تجمع عزاداران حسینی ادامه داد: حواس مان باید باشد که درگیر شبهه ها نشویم و همین شبهه ها سبب تنهایی ولی خدا بوده که در کنار آن برای امام معصوم، جعل شخصیتی کرده و کسانی را در برابرشان قرار می دادند.

وی گفت: شخصیت های جعلی به نام امیرالمؤمنین معاویه در برابر امیرالمؤمنین علی علیه السلام قرار می دادند و همین امر سبب تنهایی ولی خدا شده بود.

سخنران مراسم تجمع عزاداران حسینی در دیشموک عامل سوم تنهایی ولی خدا را دینداری منفعت طلبانه دانست و افزود: عده ای دین را تا جایی می خواهند که منفعت شان تأمین شود و در صحنه عاشورا این مسئله به وضوح دیده می شود.

عبودی ادامه داد: دیندار حقیقی برای دینش هزینه می دهد و حتی جانش را در راه خدا می دهد که نمونه آن ایثار امام حسین علیه السلام و یارانش در حادثه عاشورا بود.

به گزارش خبر دیشموک؛ مراسم نماز ظهر عاشورا در چهار مسجد شهر دیشموک و مصلای نماز جمعه دیشموک برگزار شد.

انتهای پیام/