۱۰ میلیارد تومان برای زیرسازی جاده عشایری طسوج اختصاص یافت+تصاویر
۱۰ میلیارد تومان برای زیرسازی جاده عشایری طسوج اختصاص یافت+تصاویر
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از شهرستان چرام دستور داد پروژه‌های حوزه راهداری که چند ماه متوقف شده بودند فعال شوند.

به گزارش خبر دیشموک،   سید علی احمدزاده در دومین روز از سال جدید برای بازدید از شهرستان چرام به این منطقه سفر کرد.بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی چرام، بازدید از منطقه گردشگری غار نزل به عنوان طولانی‌ترین غار جنوب غربی ایران، حضور در پایگاه راهداری جوخانه و اختصاص اعتبار برای رفع مشکل اینترنت این مسیر و بررسی جاده عشایری طسوج از جمله برنامه‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود.

استاندار در بازدید از منطقه گردشگری غار نزل با بیان اینکه کار مطالعاتی جامعی برای این مکان انجام گیرد، گفت: برآورد شود که این پروژه گردشگری چه میزان اعتبار نیاز دارد تا تخصیص دهیم.

وی در بازدید از جاده‌های عشایری طسوج بیان کرد: منطقه عشایری طسوج ۱۰۰ خانوار هستند، جاده این منطقه به طول ۱۲ کیلومتر نیاز به آسفالت و زیرسازی دارد که ۱۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده می‌شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طبق گفته نماینده شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ تمام پروژه‌های راهداری چرام متوقف شده بودند که دستور می‌دهیم همه این پروژه‌ها فعال شوند.

در ادامه سفر استاندار به چرام نقاط حادثه‌خیز و پیچ‌های خطرناک جاده آب حیات بررسی شد که با اختصاص ۵۵ میلیارد تومان به پروژه سپیدار_ باغچه سادات_ چرام نقاط حادثه‌خیز  این محور هم رفع می‌شود.

در سفر استاندار مشکل آنتن‌دهی روستاهای دهنو و تلخاب شیرین مطرح و بر رفع آن تاکید شد، ضمن اینکه مصوب شد برای ایجاد ارتباط میان این روستاها پل احداث شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در منطقه سرفاریاب هم حاضر شد و به مقام شامخ شهدای این منطقه ادای احترام کرد.

انتهای پیام/