حضور ودیدار مردمی استاندار و نماینده مردم در مجلس با مردم طولیان+تصاویر
حضور ودیدار مردمی استاندار و نماینده مردم در مجلس با مردم طولیان+تصاویر
در دیدار استاندار کهگیلویه وبویراحمد با مردم روستای طولیان، مردم روستا بر این باور بودند که خیلی از مسئولان استانی و شهرستانی روستای طولیان را از بسیاری از مزایا بی‌بهره گذاشته‌اند.

به گزارش خبر دیشموک،  استاندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی با حضور در روستای طولیان پای درد دل مردم نشستند و به بررسی مشکلات آن‌ها پرداختند.

حجت‌الاسلام سید عبدالحمید تقوی امام جماعت مسجد روستای طولیان در این آیین به بررسی مشکلات این روستا پرداخت و اظهار کرد: با وجود دو پتروشیمی کنار این روستا، اما هیچ‌کدام از جوانان این روستا در این پتروشیمی‌ها به‌کار گیری نشدند و هر جوانی که مراجعه می‌کند می‌گویند غیربومی هستید! این در حالی است بیشتر اراضی کلاچو مربوط به روستای طولیان است، حال چرا ما را غیربومی به حساب می‌آورند.

وی مشکلات حوزه کشاورزی از نبود خانه ترویج تا راه‌های روستایی بین مزارع را یادآور شد و افزود: در بحث ورزش زمین ورزشی نداریم، چرا در روستای کمتر از ۱۰ خانوار زمین ورزشی افتتاح می‌‌کنند اما در پرجمعیت روستای شهرستان(طولیان) هیچ کاری نمی‌شود، چندین بار جناب نماینده قول دادند اما تا الان عملی نشده است.

حجت‌الاسلام موحد در پاسخ به این خواسته مردم گفت: من قول دادم و بر وعده‌ای که دادم هستم، مردم زمین را ابلاغ کنند پول آماده است.

تقوی از نبود داروخانه، نبود فضای سبز، نبود آتش‌نشانی، نبود روشنایی روستا به عنوان دیگر مشکلات نام برد و تصریح کرد: خیلی از مسئولان استانی و شهرستانی روستای طولیان را از بسیاری از مزایا بی‌بهره‌گذاشته‌اند.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار با بیان این که در بحث پتروشیمی بومی و غیربومی نداریم گفت: حتما باید مردم روستاهای شهرستان نسبت به به کارگیری در پتروشیمی‌ها بومی حساب شوند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خواستار رفع مشکلات حوزه کشاورزی و خدمات‌دهی در این راستا شد.

وی همچنین خواستار توجه به فضای سبز روستا از بنیاد مسکن شد.

احمدزاده خواستار رفع مشکلات برق ظرف دوهفته آینده شد.

وی مشکل اشتغال را مربوط به همه روستاها عنوان و گفت: این دست من استاندار نیست، دستگا‌ه‌ها برای نیازمندی‌های خود آزمون دارند باید در این آزمون‌ها شرکت کرد.

احمدزاده عنوان کرد: در راستای اشتغال‌زایی، می‌توانیم با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی کمک کنیم.

انتهای پیام/