نمایندگان بایدبه شفافیت آراء رای دهند/ مسئولان باید به خاطر بی تدبیری در امور از مردم عذرخواهی کنند
نمایندگان بایدبه شفافیت آراء رای دهند/ مسئولان باید به خاطر بی تدبیری در امور از مردم عذرخواهی کنند
راوند گفت: مسئولان باید به خاطر بی تدبیری در امور از مردم عذرخواهی کنند و در این چند روز باقی مانده از دولت به مردم خدمت و اقتصاد مقاومتی که وظیفه سنگینی است را به درستی انجام دهند تا مردم در انتخابات با مشارکت حداکثری حضور یابند.

حجت‌الاسلام علی اکبر راوند در نماز سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان در سالروز تشکیل بسیج گفت: مردم ما بار دیگر در حوادث اخیر ثابت کردند که بابصیرند.

وی افزود: در عرصه اغتشاشات اخیر بسیجیان، سپاهیان و نیروهای نظامی و انتظامی کار خود را انجام دادند ولی حرکت بصیرگونه ملت ایران از همه امور بالاتر بود.

راوند ادامه داد: مردم ما شایسته تقدیرند و در بخشی همچون بخش کوچک ما مردم با بصیرت و بسیار پرشور حضور یافتند و توطئه دشمنان را خنثی کردند.

وی افزود: دشمن برای این غائله خیلی هزینه کرد تا در فرصتی همچون افزایش قیمت بنزین کشور را به آشوب بکشند و این امر را مردم با بصیرت انقلابی خود ناکام گذاشتند.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به سخنان مقام عظمای ولایت در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در جمع بسیجیان گفت: حضرت امام خمینی(ره) در ۵ آذر ۵۸ تهدیدات دشمنان را با تشکیل سازمان بسیج مستضعفین به فرصت تبدیل کرد.

وی افزود: طبق بیانات رهبری بسیج  در همه تهدیدات سخت و نرم بایستی آمادگی داشته باشد.

راوند ادامه داد: یکی از کارهای مهم و اساسی مدیریت فضای مجازی است زیرا دشمنان بنیه اعتقادی جوانان ما را مدنظر قرار دادند که از توضیحات نیروی فنی مخابرات کهگیلویه مستقر در بخش دیشموک به خاطر بیان اهمیت فضای مجازی و توطئه های دشمنان تقدیر و تشکر می شود.

وی افزود: بر بسیج لازم است که همیشه جلوتر از دشمن حرکت کند و در همه محلات به کار جهادی بپردازند.بسیجیان باید ارتباط خود را با مساجد تقویت کنند زیرا بسیجیان مسجدی‌اند.

خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به ضررهای مادی و معنوی اغتشاشات اخیر گفت: دشمن مانند مگسی هست تا زخمی پیدا کند و بر روی آن بنشینند.

وی افزود: اگر مسئولان و سیاستمداران ما نسنجیده عمل کنند فرصت به دشمن می دهند تا جولان دهد و پیکر تنومند انقلاب اسلامی را خدشه دار کنند.

راوند گفت: مسئولان باید به خاطر بی تدبیری در امور از مردم عذرخواهی کنند و در این چند روز باقی مانده از دولت به مردم خدمت و اقتصاد مقاومتی که وظیفه سنگینی است را به درستی انجام دهند تا مردم در انتخابات با مشارکت حداکثری حضور یابند.

وی افزود: دشمن در فتنه ۸۸ ورود کرد و ۸ ماه غائله ادامه داشت اما در فتنه ۹۸ مردم پس از دو روز با حرکتی بصیرگونه مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

حجت الاسلام راوند با اشاره به اهمیت فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات گفت: دشمن در فضای مجازی به دنبال بی بند باری جوانان هستند.

وی افزود: دشمن با اهرم فضای مجازی می خواهد فرهنگ غربی را الگو کند کما اینکه عده ای در کشور همراه آنان‌اند. دشمن دنبال این است تا انگیزه جوانان مومن را بگیرد تا کسی در برابر استکبار نایستد.

راوند گفت: در حوادث اخیر اگر اینترنت قطع نمی شد مشکلات اغتشاشات اخیر ادامه دار می شد و نیاز هست تا شبکه ملی اطلاعات که دغدغه ی پانزده ساله رهبری است را به خودکفایی برسانیم.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به سالروز شهادت نماینده در طراز انقلاب اسلامی و روز مجلس گفت:  شهید مدرس با عملکرد خوب خود باعث شد تا روز مجلس به نام ایشان نامگذاری شود.

وی افزود: باید سعی شود تا کسانی همچون شهید مدرس به مجلس راه یابند و اگر خصوصیات اخلاقی و عملی آن شهید گرانقدر را نگاه کنیم باید افرادی که شبیه ترین به آن شهید هستند را انتخاب کنیم.

راوند گفت: شهید مدرس دارای خصوصیاتی همچون دین شناس و دشمن شناس عمیق بودند کما اینکه برخی از نمایندگان مجلس چنین خصوصیاتی ندارند.

وی افزود: نمایندگان باید در برابر توطئه ها و نفوذ دشمن بایستند و به شفافیت آرا رای دهند. شهید مدرس اظهارات اش قبل و بعد از نمایندگی مجلس تغییری نکرد و عمل و سخن اش مثل هم بود.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به ساروز ولادت عبدالعظیم حسنی گفت: شخصیت عبدالعظیم حسنی به گونه ای بود که امام زمان او را مورد پرسش و پاسخ دینی مردم می دانست.

وی افزود: امر دین مهم است و همگی باید دغدغه فرهنگ دینی داشته باشیم.عبدالعظیم حسنی با امام زمان خودش حضرت هادی(ع) اعتقاداتش را بیان کرد و امام هادی(ع) او را تائید کرد.

راوند ادامه داد و گفت: عبدالعظیم حسنی با طاغوت زمان خودش مبارزه کرد و دشمن او را زنده به گور کرد به همین دلیل ثواب زیارت او را همچون ثواب زیارت اباعبدالله الحسین(ع) دانستند.

خطیب نماز سیاسی عبادی شهر دیشموک با اشاره به ولادت امام یازدهم گفت: امام حسن عسکری(ع) وظایف آمادگی مردم جهت عصر غیبت را داشت.

وی افزود: طبق حدیث آن امام همام شیعیان باید اهل تقوا ، دوری از دروغ گویی و ادای امانت باشند./فارس