نماینده ولی فقیه خطاب به حامیان منتخب کهگیلویه/صبر و حوصله داشته باشید، نباید بداخلاقی در جامعه ایجاد شود
نماینده ولی فقیه خطاب به حامیان منتخب کهگیلویه/صبر و حوصله داشته باشید، نباید بداخلاقی در جامعه ایجاد شود
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید بداخلاقی در جامعه وجود داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک ؛ آیت الله «سید نصیر حسینی» شب گذشته در دیدار تعدادی از حامیان منتخب شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از مردم استان که شور انتخاباتی ایجاد کرده و افتخاری در کشور برای استان آفریدند، تقدیر و تشکر کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: دشمن تلاش کرد که شور و حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد ولی به لطف الهی مردم استان پای صندوق‌های رأی حاضر و برای حفاظت، حراست، افتخار کشور و حفظ میراث شهدا در انتخابات حضور پیدا کردند.

 

وی برنده انتخابات را مردم و نامزد‌هایی که شور انتخاباتی ایجاد کردند دانست و افزود: در هر انتخاباتی شخصی حائر اکثریت آرا می‌شود و دیگران نیز حائز اکثریت آرا نمی‌شوند که این امری طبیعی است. آیت الله حسینی از حامیان منتخب شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده خواست که صبر و حوصله بیشتری داشته باشند و افزود: نباید بداخلاقی در جامعه وجود داشته باشد. نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: مردم استان ما حضور گسترده‌ای در انتخابات داشتند که این برای ما شیرین و برای دشمنان سخت و پاسخ کوبنده‌ای به توطئه آن‌ها محسوب می‌شود.

 

وی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که شور و هیجان ایجاد کرده و وظیفه خود را به خوبی انجام دادند تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: اگر مشکلی وجود دارد باید از طریق مجاری قانونی پیگیری شود.

 

آیت الله حسینی بد اخلاقی، بد رفتاری و حرکت‌های ناپسند را مورد تأیید ندانست و گفت: باید تلاش کنیم که این حضور ارزشمند برای نظام حفظ شود.

 

گفتنی است در این دیدار تعدادی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه انتخابات در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده پرداختند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ