مهسا امینی را رمز اغتشاش قرار دادند/ شیون کنندگان در دل آرزوی مرگ بسیاری چون این خانم را دارند
مهسا امینی را رمز اغتشاش قرار دادند/ شیون کنندگان در دل آرزوی مرگ بسیاری چون این خانم را دارند
مسئول بسیج دانشگاه خوارزمی گفت: تجربه نشان داده مویه و شیون کنندگان فوت مهسا امینی، در دل آرزوی مرگ بسیاری چون او را دارند (کشته سازی) تا بتوانند زیر پوشش دلسوزی دروغین و فریب شناختی، اهداف پلید خود را محقق سازند.

به گزارش خبر دیشموک ، حسن موسی پور مسئول بسیج خوارزمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، عنوان کرد: فقط کسانی از فوت مهسا امینی بسیار خوشحال اند و لذت می‌برند که نام او را رمز اغتشاش نموده و تقابل با مقدسات و نظام اسلامی را هدف خود قرار داده‌اند.

وی افزود: اگر اغتشاش گران و حامیان آنان دلسوز و یار مظلوم هستند، چرا نه در مرگ مشکوک که در قتل واضح انسان‌های مظلوم در کشورهای غربی، عبری و عربی سینه چاکی نکردند و کمترین همراهی هم با مظلومان این کشورها از خود نشان نداده اند.

این فعال دانشجویی عنوان کرد: تجربه نشان داده مویه و شیون کنندگان فوت مهسا امینی، در دل آرزوی مرگ بسیاری چون او را دارند (کشته سازی) تا بتوانند زیر پوشش دلسوزی دروغین و فریب شناختی، اهداف پلید خود را محقق سازند.

 مسئول بسیج خوارزمی با اشاره به اینکه قوه قضاییه باید  طبق ضوابط و به دور از هیجانات علت فوت مهسا امینی را بررسی کند،گفت: قوه قضاییه باید علت فوت مهسا امینی را مثل هر شهروند دیگری طبق ضوابط و به دور از هیجانات و در چارچوب قانون -نه کم و نه زیاد- مورد بررسی منطقی قرار دهد. چنانچه عنصری مقصر شناخته شود باید با آن برخورد قانونی نماید و از سویی قانون و عمل به آن نباید فدای هیجانات ساختگی دشمنان قرار گیرد.

موسی پور افزود: کشورهای تحریم کننده ملت بزرگ ایران، صهیونیسم خون آشام، ضد انقلاب و اسلام ستیزان هدایت کننده و حامی اغتشاشات بدانند که صبر و بردباری نظام اسلامی، صبر جریانات انقلابی و صبر ملت غیرتمند ایران اسلامی حد و پایانی دارد.

این فعال دانشجویی عنوان کرد:‌ دشمنان بدانند که صبر انقلابیون مجالی بود تا کسانی که به اشتباه تحت فشار روانی و تحریک هیجانی رسانه‌های غربی، رسانه‌های ضد انقلاب و رسانه‌های جریانات داخلی غرب‌زده واگرا قرار گرفتند، متوجه اهداف پنهان دشمنان با رمز مرگ خانم مهسا امینی شوند.

مسئول بسیج خوارزمی گفت:  یکی از اهداف مهم و فوری اغتشاشات، تحت الشعاع بردن حضور ریاست جمهور در نیویورک و طرح دیدگاه های قاطع و عزتمندانه ملت ایران و به چالش کشاندن استکبار صهیونیسم ضد انسانیتی است که تحریم ملت‌ها، تشکیل و تقویت تروریست دولتی، چپاول ثروت ملتها، ترویج جنگ و خون ریزی است.

این فعال دانشجویی در ادامه اضافه کرد: دشمنان در سراشیبی افول قرار دارند، لذا چاره‌ای جز دست و پا زدن ندارند.

مسئول بسیج دانشگاه خوارزمی با اشاره به انگیزه‌‌های دشمنان در راه اندازی اغتشاشات اخیر، گفت: عصبانیت از حرکت تمدن ساز اربعین و ناکامی شان از ایجاد اختلال در این اجتماع بی بدیل، ایجاد انحراف در افکار و ذهنیت جهانیان از سیاستهای جنایت کارانه امریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و  ‏پیشگیری از تسخیر قلوب ملت‌های جهان توسط انقلاب اسلامی ایران و جبهه مقاومت از جمله اهداف دشمنان در راه اندازی اغتشاشات اخیر است.

پایان پیام/

  • نویسنده : وحید آهنگ
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس