نشست شورای فرهنگ عمومی با محوریت دهه فجر و عفاف و حجاب برگزار شد
نشست شورای فرهنگ عمومی با محوریت دهه فجر و عفاف و حجاب برگزار شد
مهم ترین مسئله همین جهاد تبیین است و این فضای مجازی به شدت ذهن ها را به مطالب سراسر کذب آلوده کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند با اشاره به مسئله حجاب اظهار داشت: با توجه به اینکه عده ای با شعار زند،زندگی و آزادی دنبال رواج بی بندباری و بی حجابی در کشور هستند گفت:در  استان ستاد امر به معروف و نهی از منکر با مدیریت نماینده ولی فقیه و نسبت به این مسئله  کارگروه تشکیل داده و قرار است در سطح ادارت با همکاری حوزه مقاومت بسیج نکات لازم ارائه شود تا دشمنان در این مسیر هم با شکست مواجه شوند که تاکنون هم چنین شد و مردم و مسئولان در راستای حجاب و فرمان مقام معظم رهبری کوتاهی نکردند.

وی افزود : در این شهر متأسفانه تعداد انگشت شماری مشاهده می شود که رعایت نمی کنند که انتظار میرود با دستور دستگاه قضا و برنامه سپاه پاسداران و دغدغه مندی تک تک ما این مسئله حل شود.

وی با اشاره به خدمات نظام انقلاب اسلامی گفت: زشتی ها و فساد و عدم توجه به محرومین در قبل از انقلاب  باید برای نوجوانان و جوانان‌ گفته شود تا از واقعیت ها مطلع شوند و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای نوجوانان و جوانان جهت آکاه سازی و آگاهی بخشی بیشتر تعریف شود.

حجت الاسلام راوند اذعان نمود: متأسفانه گروهک های منافق و دشمنان ایران اسلامی با تشکیل گروه های فضای مجازی دنبال تخریب و انحراف نوجوانان و جوانان ما هستند که امیدواریم جوانان و نوجوانان فریب نخورند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر را فرصت خوبی برای انتقال موضوع جهاد تبیین در جامعه دانست و گفت: همه ادارات و نهادها و سازمان وظیفه دارند نسبت به این امر مهم و فرمان مقام معظم رهبری که همان جهاد تبیین هست توجه  ویژه داشته باشند.

 

سید مصطفی حائری ضمن اشاره به دهه مبارک فجر گفت: مهم ترین مسئله همین جهاد تبیین است و این فضای مجازی به شدت ذهن ها را به مطالب سراسر کذب آلوده کرد.

وی ضمن اشاره به مسئله حجاب بیان کرد: زنگ خطر عدم توجه به این مسئله مهم زده شد و اگر تذکر ندهیم ممکن است حواشی ایجاد شود و بیشتر از این اجازه ندهیم عادی شود.

رئیس دادگاه عمومی و انقلاب دیشموک متذکر شد : اگر این مسئله بی حجابی اینجا رواج و  ادامه پیداد کند، بومی ها شاید ولی غیربومی ها احتمال می رود از این مسئله سوء استفاده کنند.

علیرضا نوروزی بخشدار دیشموک گفت: دوست دارم اول از فرهنگ عمومی صحبت کنم، گاهاً چیزهایی را در خانه مواردی را بروز میکنیم مثل دکوراسیون خانه ولی وقتی به عقاید و دانش می رسیم بی توجه هستیم،چرا اینقدر از هم فاصله داریم ؟ چرا اینقدر متضاد هستیم ؟چرا کم تر همدبگر را را درک میکنیم؟ چرا اینقدر وری عاقید خویش پافشاری می کنیم ؟چرا همیشه خویش را در هر صورت حق به جانب میدانیم؟

بخشدار دیشموک خطاب به جمع شورای اداری بیان کرد : آستین بالا بزنیم و از سیاست زدگی که گرفتار آن شدیم فاصله بگیریم و قومیت محض را کنار گذشته و حتما باید شایستگی همدیگر را درک کنیم و مطالبه ها ،مطالبه گرسی عمومی شود.

بخشدار دیشموک مردم دیشموک با اشاره به دهه فجر اذعان داشت : هر چه داریم از انقلاب و امام راحل می باشد ، خدمات نظام و انقلاب در دهه فجر برای مردم ارائه شود و این بسشیار فرصت خوب ی است تا علی الخصوص نوجوانان و جوانان ما در این برهه نسبت به خدمات نظام و انقلاب آگاه شوند.

وی در پایان با اشاره به مسئله حجاب خاطرنشان کرد: حجاب ریشه در فرهنگ و هویت ایرانی دارد و این مسئله جدیدی نیست که فکر کنیم فقط از همین چندسال اخیر کلید خورد و بلکه از همان آغاز تاریخ این موضوع در دید و مورد بررسی و توجه بود و در ایران اسلامی هیچگاه بی حجابی در کار نبود که در منطقه ما هم همیشه به خوبی توجه و  رعایت شد.

سروان بهرا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک ضمن تبریک دهه فجر گفت : ما خدمتگزار مردم و نوکر مردم هستیم ، هیچ منتی نداریم و  از این نظام و انقلاب حقوق می گیریم و باید برای مردم کار کنیم و اگر برای مردم کار کردیم موفق هستیم، از مردم غافل شدیم مدیون می باشیم.

وی افزود : برنامه هایی را برای ایجاد شور و نشاط و گرامی‌داشت دهه فجر از طرف حوزه مقاومت بسیج برنامه ریزی شد که با شروع دهه فجر به ترتیب اجرا خواهند شد .

 

افسانه رئیس کمیته امدا امام خمینی ره دیشموک با اشاره به دهه فجر گفت: ۲۵ مورد جهیزیه داریم و در  دهه فجر  به مددجویان اهداء خواهد شد.

افسون رئیس آب و فاضلاب: در منطقه ما از بهترین وسایل جهت تقویت لوله های اب استفاده می شود، لیکن ؛ در یکی از روستاها کابل خودنگهدار گران قیمت آب را به سرقت بردند و انتظار می‌رود متخلفان را شناسایی و و برابر قانون برخورد شود.

 

رئیس جهاد کشاورزی ضمن تبریک دهه فجر گفت : دهه فجر؛ مظهر شکوه و عظمت و فداکاری ملت ایران است.

وی بااشاره به قیمت گوشت در منطقه متذکر شد: در صورت کوتاهی و تخلف با متخلفان به خاطر عدم توجه به قیمت مصوب جهاد کشاورزی و امور صنفی در بخش برخورد خواهد شود.

صادقی معاون اموزش و پرورش دیشموک گفت: در مسئله حجاب عفاف از بانوان شاغل در ادارات منطقه دعوت و نکات مهم گوشزد تا جهت فرهنگ سازی در بخش مثمرثمر باشند.

 

 

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ