نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی دهدشت با حضور نماینده و مسولان کشوری برگزار شد/تصاویر
نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی دهدشت با حضور نماینده و مسولان کشوری برگزار شد/تصاویر
با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان کشوری نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه بزرگ پتروشیمی دهدشت در سالن کنفرانس پتروشیمی دهدشت برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، در جلسه ای با حضور نشان زاده معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سید محمد موحد نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی،شکری مدیرعامل و مسولان شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت و سعیدی مدیرعامل جدید مجموعه پتروپارس ایران در سایت پتروشیمی دهدشت برگزار گردید.

محمد شکری سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت در این نشست با تبریک فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: در اولین روز سال جدید بدون هیچ تعطیلاتی کار خود را شروع کردیم و امیدوارم بتوانیم گوشه ای از شعار امسال که مهار تورم و رشد تولید می باشد را محقق کنیم.

وی تصریح کرد: پروژه پتروشیمی دهدشت یکی از طرح های حیاتی در این استان محروم است که با تمام توان خود سعی خواهیم کرد تا در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: پیمانکار اصلی پروژه باید در کمترین زمان ممکن شرایط پروژه را به سطح مطلوب برساند.

سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت خاطر نشان کرد: هیچ گونه مشکل مالی در پروژه پتروشیمی دهدشت وجود ندارد.

شکری ابراز امیدواری کرد:مدیرعامل جدید پتروپارس ایران روند تعیین و معرفی شرکت های برنده پیمان را تغییر دهد.

سید محمد موحد نیز در این نشست با قدردانی از زحمات دکتر صاحب نسق مدیر عامل سابق شرکت صنایع پتروشیمی بیان داشت: مدیرعامل جدید فردی پای کار و صادق است و در این یک ماه گذشته نیز نشان داد که توانایی بالایی دارد .

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طولانی شدن این پروژه گفت: واقعا زیبنده نیست یک پروژه این همه طولانی شود‌.

وی خاطر نشان کرد: از تمام ظرفیت خود برای کمک به این مجموعه استفاده خواهیم کرد .

 

موحد تاکید کرد: پتروپارس ایران نیز باید هر چه زودتر به تعهدات خود عمل کنند تا شرایط پروژه مطلوب تر شود.

 

حسن نشان زاده در حاشیه نشست با مجموعه پتروپارس ایران در سایت پتروشیمی با انتقاد از روند حاکم بر مجموعه پتروپارس ایران افزود: متاسفانه در مدت یک سال گذشته بیش از ۴ مدیرعامل در این مجموعه تغییر کرده است.

 

وی تصریح کرد: مجموعه پتروپارس ایران باید تا نیمه دوم اردیبهشت ماه تضمین های لازم را برای ادامه همکاری با شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت انجام دهد.

 

نشان زاده گفت: امیدوارم در این سال جدید سرعت و روند پروژه بسیار متفاوت از گذشته باشد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ