محکومیت تروریست خواندن سپاه پاسداران از سوی اتحادیه اروپا
محکومیت تروریست خواندن سپاه پاسداران از سوی اتحادیه اروپا
دلسوزی غربی ها برای اعدام جاسوس انگلیسی، فرا رسیدن ماه رجب، محکومیت تروریست خواندن سپاه پاسداران از سوی اتحادیه اروپا از محورهای خطبه های نماز جمعه شهرهای استان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبردیشموک؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک اظهار کرد: یکی از مصادیق ان شناخت خداوند متعال است که اگر انسان خداشناس باشد گناه نمی‌کند مردم به هم ظلم نمیکند.

 

وی گفت: بر مبنای محاسبات نگاه حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال حاضر دو نوع محاسبات در این کشور و این عالم وجود دارد که در مقابل با هم هستند، یکی ؛ برخوردار از انواع امکانات و ابزارها،ولی دارای محاسباتی غلط، دومی ؛ کم برخوردار از انواع امکانات و ابزارهای معمولی ولی بهره مند از دستگاه های محاسباتی درست که همه محاسبات غلط مستکبران عالم در رأس آنها آمریکا باعث شده شکست ها و اشتباهات راهبردی در برابر ایران اسلامی و مقاومت اسلامی تحمل کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند خاطرنشان کرد: ۴۳ سال این تقابل در این کشور وجود داشت،تقابل محاسباتی، همواره جبهه حق در این ۴۳سال پیروز میدان و شکست های بزرگی نصیب دشمن و در رأس آنها امریکای جنایتکار شد و ۴۳ سال تقابل هایی وجود داشت اما در این همه سالها همیشه دشمن مقابل ما شکست خورد و انها در محاسبات خود دچار شکست و ضعف شدند.

 

حجت الاسلام راوند خاطر نشان کرد: بی بهره بودن از ایمان و تقوا یعنی خالی بودن محاسبات دشمن از عنصر توکل بخدا علت اصلی شکست دشمن در این ۴۳ سال بود.

امام جمعه دیشموک اذعان داشت: رژیم غاصب و کودک کُش صهیونیستی در شرایطی ایران را تهدید به حمله به تاسیسات هسته‌ای می‌کند که خودش تنها رژیم در منطقه هست که دارای بمب هسته ای است و هیچ گونه نظارتی از طرف نهادهای نظارتی و بین المللی را نپذیرفته است و تا اینکه این مسئله همیشه در دهه های اخیر از طرف رژیم صهیونیستی مطرح شد،لیکن ؛ ایران اسلامی هر گونه اقدام توسط این رژیم غاصب را قاطعانه پاسخ خواهد بود.

حتج راوند متذکر شد: در سال ۲۰۲۲ ابستن حوادث زیادی خواهد بود و خواهیم دید رژیم صهیونیستی بر روی کره خاکی نخواهد بود.

 

امام جمعه دیشموک در ادامه افزود: پارلمان اروپا در اقدامی مداخله‌جویانه قطعنامه ضد ایرانی به عنوان پاسخ به اعتراضات و اعدام ها در ایران را به تصویب رساند و سپاه پاسداران را در فهرست سازمان های تروریستی معرفی کرد و پس از رای گیری و تصویب آن خواستار تحریم رئیس جمهور و دادستان کل ایران هم شدند.

 

وی گفت : این مصوبه وجاهت قانونی و بین المللی ندارد و طبق قوانین بین المللی نهاد نظامی یک کشور را هیچ گاه نمی توان تحریم کرد و طبق ماده ۳۹ منشور سازمان ملل شناسایی سازمان های تروریستی با شورای امنیت هست.

 

حجت الاسلام راوند با اشاره به حدمات ارزنده شهید سلیمانی در منطقه و جنگ با تروریست ها در منطقه و از بین بردن داعش گفت : دشمنان ملت ایران بدانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزند راستین ملت ایران،حافظ انقلاب و اسلامی ،محل تربیت صدها هزار جوان مومن انقلابی و الگوی هزاران عنصر مومن و مقام در جهان اسلام در طول ۴۳ هر تحریم را به فرصت تبدیل کردند.

………….

امام جمعه سی سخت در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اعدام جاسوس انگلیس در ایران گفت: واکنش عصبی غربی‌ها به اجرای حکم اعدام جاسوس انگلیسی بیش از آنکه دلسوزی برای یک مهره سوخته باشد وحشت و نگرانی از ضربه به شبکه جاسوسی غرب در داخل ایران است.

حجت الاسلام مصباح نژاد با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگاه قضایی در رابطه با دستگیری و صدور حکم اعدام برای این خائن به وطن، افزود: سزای خیانت‌هایی که توسط این گونه افراد در کشور انجام می‌شود قصاص است.

امام جمعه سی سخت به فرا رسیدن ماه مبارک رجب اشاره کرد و ادامه داد: ماه رجب، ماه رحمت، مغفرت، خودسازی و قرب به خداوند متعال است.

وی اضافه کرد: وجود برخی اعیاد و میلاد ائمه اطهار (ع) و به ویژه میلاد با سعادت حضرت جواد الائمه (ع) و حضرت علی (ع) و همچنین اعتکاف و ایام البیض بر اهمیت این ماه افزوده است.

***

تروریسم خواندن سپاه پاسداران توسط اروپا مردود است

امام‌جمعه پاتاوه هم در خطبه سیاسی نماز جمعه این شهر با محکومیت پارلمان اروپا درتحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: اروپایی‌ها از جنگ رسانه‌ای و دیپلماسی خود پشیمان خواهند شد و تحریم رئیس جمهور محترم و دادستان کل ایران را هم محکوم می‌کنیم.

حجت الاسلام سیادت به دلایل شکست راهبردی دشمن در مهندسی اغتشاشات اشاره کرد و ادامه داد: نشناختن ایران اسلامی چه شیعه و سنی مذهب از سوی دشمن و وجود روحانیت مجاهد به حول و قوه الهی با شکست مواجه خواهند شد.

***

سپاه پاسداران علیه تروریست ها در حال مبارزه است

امام جمعه دوگنبدان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این شهر با اشاره به تروریستی بودن پارلمان اروپا، در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه یک نهاد انقلابی است که خود در حال مبارزه با تروریست است.

حجت الاسلام حجازی افزود: پارلمان اروپا به جرم اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داعش را از پا در آورد و مظلومان عالم را از شر داعش نجات داد تروریست می‌داند.

وی ادامه داد: ما به اروپا و آمریکا می‌گوییم که سپاه پاسداران میلیون‌ها نفر هستند و همه مسلمانان آزادی خواه جهان پاسدار هستند.

امام جمعه دوگنبدان در ادامه با اشاره به هفته هوای پاک گفت: محیط زیست متعلق به همه ما است و باید تلاش کنیم برای زیستن و داشتن هوایی پاک محیط خود را پاک نگهداری کنیم.

خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کشور و مردم ایران بی شمار است

خطیب نماز جمعه چرام هم با بیان اینکه موضوع تروریستی بودن توسط پارلمان اروپا گفت: اقدام اروپایی‌ها نشان داد که آن‌ها ابزار دیگری برای تحت فشار قرار دادن ایران در اختیار ندارند.

حجت الاسلام افشار در بخش دیگری از خطبه ها با انتقاد از وضعیت نامطلوب جاده های ارتباطی شهرستان چرام ادامه داد: مسیر ارتباطی روستای سمغان به دهدشت ناایمن است و نیاز به بهسازی دارد.

امام جمعه چرام از مسئولان خواست برای بهسازی و ایمن سازی این جاده و دیگر محورهای ارتباطی شهرستان چاره اندیشی کنند.

***

اقدام اتحادیه اروپا خصمانه و غیرقابل اجرا است

امام جمعه سرفاریاب در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به تحریم و تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط اتحادیه اروپا، گفت: این کار اقدامی خصمانه و غیر قابل اجرا است، زیرا دشمنان عزت و اقتدار ایران اسلامی باید بدانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرزند راستین و حافظ ملت و نظام اسلامی و خاستگاه صد‌ها هزار نیروی پاکباخته‌ی مؤمنی است.

حجت الاسلام زارعی افزود: مردم هوشیار ایران اسلامی بار دیگر نشان خواهند داد که هر کدام یک سپاهی هستند و این نیروی الهی نماد عزت و افتخار آنهاست.

وی همچنین با تبریک حلول ماه رجب، این ماه عزیز را بهار معنویت و شروع سیر و سلوک معنوی اهل تقوی و ایمان دانست و گفت: طبق روایات در روز قیامت با ندای «أین الرجبیون» افرادی با چهره‌های درخشان بر می‌خیزند که تاج شاهی بر سر آن‌ها قرار می‌دهند و ثواب و پاداش عظیمی به سبب روزه داری و استغفار در ماه رجب به آن‌ها عطا خواهند کرد.

***

محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران

امام جمعه شهر لیکک در آئین عبادی سیاسی این شهر با دفاع قاطع از اقدامات سپاه پاسداران و محکومیت مصوبه اخیر پارلمان اروپا، گفت: خدمات ارزنده سپاه پاسداران به عنوان بازوی اصلی نظام بر کسی پوشیده نیست و ما ملت ایران این مصوبه ننگین را محکوم می‌کنیم.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی با اشاره به فرارسیدن سوم بهمن ماه امسال به عنوان اول ماه رجب و ولادت با سعادت حضرت امام محمد باقر (ع) افزود: ماه رجب ۱۴۴۲ قمری یکی از پر فضیلت‌ترین ماه‌های سال است به گونه‌ای که این ماه، ماه خدا نام گرفته است.

***

اقدامات سپاه پاسداران فراموش نشدنی است

امام جمعه موقت قلعه رئیسی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به اقدام پارلمان اروپا در خصوص سپاه اشاره کرد و گفت: سپاه مقتدر و قوی ما به جهت اینکه در عرصه‌های جنگ، زلزله، کرونا، تامین امنیت و مقابله با داعش سازندگی راهیان نور اردو‌های جهادی، حضور فعال دارد موجب عصبانیت آن‌ها شد و مجبور به این اقدام شدند.

حجت الاسلام بهادری همچنین ماه رجب را ماه خداوند نام برد و افزود: ماه رجب ماه ولایت، ماه تمسک به علی بن ابی طالب ماه توبه و انابه و دعا واستغفار ماهی که خداوند متعال اعمال نیک و خیر بندگانش را چند برابر و گنااهان را می‌بخشد.

***

تروریستی خواندن سپاه فاقد وجاحت قانونی است

امام جمعه مارگون در حطبه‌های نماز جمعه این شهراقدام اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران را فاقد وجاهت بین المللی عنوان کرد و گفت: طبق این قانون نمی‌توان یک سازمان نظامی را تحریم کرد.

حجت الاسلام خواجه پور افزود: به دلیل طولانی شدن جنگ در اکراین به دردسر افتاده اند و این اقدام آن‌ها در قراردادن سپاه، منحرف کردن مردم به ادامه جنگ اوکراین است.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ