فرماندار کهگیلویه در خط مقدم خدمت/سرهنگِ تدبیر، توسعه و مردمداری+تصاویر
فرماندار کهگیلویه در خط مقدم خدمت/سرهنگِ تدبیر، توسعه و مردمداری+تصاویر
فرماندار کهگیلویه در یک روز کاری مشکلات برخی نقاط شهرستان را پی‌گیری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ از کهگیلویه فرماندار کهگیلویه روز شنبه از روند عملیاتی، بازسازی و اصلاح برخی از طرح های شهرستان بازدید کرد.

 

بازدید از روند اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت محور دهدشت_سوقسید حمزه محقق زاده در جریان این بازدید در گفتگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، گفت: در محور دهدشت_سوق ۶۵۰۰ متر مربع لکه گیری و ۴ کیلومتر آسفالت در دستور کار است. وی اعتبار این طرح ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ تومان عنوان کرد و گفت: تا کنون ۸۰ درصد این عملیات اجرایی شده است.

 

محقق زاده از ایمن سازی، خط کشی و نصب نیوجرسی در این محور خبر داد و گفت: بزودی این مهم صورت می‌گیرد.

پیگیری مطالبات مردم شهر سوقمحقق زاده در ادامه با توجه به اعتراضات مردم سوق در خصوص مشکلات کنده کاری و برق خیابان شهید سلیمانی سوق از این محل بهمراه بخشدار و شهردار؛مدیر برق و آب  فاضلاب خیابان بازدید و سرکشی کرد.

وی به کنده‌کاری های آب و فاضلاب و آسفالت قدیمی خیابان شهید سلیمانی سوق اشاره کرد و گفت: پس از این بازدید مقرر شد که با انعقاد تفاهم نامه ای میان شهرداری و آب و فاضلاب این خیابان سریع‌تر آسفالت شود. محقق زاده در ادامه به معضل برق این خیابان اشاره کرد و گفت: با انعقاد تفاهم نامه ای میان شهرداری و اداره برق، پایه های توزیع نیروی برق قدیمی را جا به جا خواهد شد تا مشکل برق این خیابان حل شود.

بازدید از اصلاح شبکه فاضلاب شهری دهدشت فرماندار کهگیلویه در این بازدید اعتبار فاضلاب شهری دهدشت در سال جاری را ۳۵ میلیارد تومان عنوان کرد.

محقق زاده به این پروژه مهم که در بهمن ماه سال جاری کلنگ زنی شد اشاره کرد و گفت: از سرعت پیشرفت خوبی برخوردار است و برخی نقاط تکمیل و آماده آسفالت است.بازدید روند بازسازی استخر دهدشت محقق زاده در جریان این بازدید گفت: موتور خانه استخر شنای دهدشت بطور کامل از کار افتاده بود و سقف استخر نیز دچار مشکلاتی شده بود که با اقدامات انجام گرفته تعمیر و بازسازی شد.

وی به رو به اتمام بودن مراحل بازسازی استخر دهدشت اشاره کرد و گفت: فقط کارهای جزئی مانده که با برطرف شدن آن ها استخر آماده افتتاح می‌شود.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ