سفر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به دیشموک/شورای اداری باحضور حجت الاسلام موحد+عکس
سفر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به دیشموک/شورای اداری باحضور حجت الاسلام موحد+عکس
سید محمد موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با حضور در بخش دیشموک، ضمن بازدید از روستاهی دیشموک در جلسه شورای اداری مشکلات منطقه را بررسی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلام روز یک شنبه طی سفری ضمن بازدید از مناطق روستاهای دیشموک و دیدار های مردم، در جلسه شورای اداری دیشموک، اظهار کرد: یکی از مهمترین خدمات به بخش دیشموک استقرار نهادهای حمایتی بود.

وی افزود: بحث شهرستانی دیشموک با تلاش و کوشش و رايزني های بسیار بالأخره وارد دولت شد و در این راستا باجدیت پیگیر و کوتاهی نخواهیم کرد.

سید محمد موحد اضافه کرد: در سال گذشته کارهای عمرانی زیادی در بخش انجام شد که همه آنها خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در بحث مسکن سازی انقلابی عظیم ایجاد شد.

موحد با بیان اینکه هدف ما در این سفر دیدار با مردم، بررسی مشکلات منطقه و بررسی وضعیت موضوعات مختلف است، بیان کرد: برای دیشموک و مردم دیشموک از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهم کرد و بحث های مختص دیشموک و بویژه شهرستانی را بعضا حتی هفتگی رصد و پیگیری میکنم.

فرماندار کهگیلویه ضمن ارائه ی خدمات دولت در منطقه گفت: نمونه بارز خدمات،؛ آسفالت مسیر ارتباطی قلعه رئیسی به دیشموک و بحث روشنایی ۳۸ منطقه دهياري بخش دیشموک است که انجام شد.

وی از مسئولان برق شهرستان هم خواست تا هر چه زودتر مشکلات روشنایی در سطح شهر و بخش دیشموک رفع شود.

لازم بذکر است نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با حضور در مناطقی از بخش دیشموک و دیدارهای مردمی در پایان در شهر دیشموک حاضر و در جلسه شورای اداری ضمن بیان خدمات سال اخیر ؛مشکلات بخش را از زبان مسئولین شنید و در دستور کار قرار داد.

شورای شهر دیشموک از حمایت ها و مساعدت های نماینده در سفرهای استانی و کشوری تشکر کردند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ