شهردار «دم‌دستی» انتخاب نکنید
شهردار «دم‌دستی» انتخاب نکنید
منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مادوان با فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مادوان با فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.
روز یکشنبه (۲۷ تیرماه ۱۴۰۰) منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مادوان با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد کردند. در این دیدار ابتدا ولی شکوهی منتخب شورای اسلامی شهر مادوان با بیان اینکه به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، اظهار داشت: خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از کیان اسلامی ایران، محرومیت زدایی، اشتغالزایی و خدمات رسانی به مناطق محروم بی نظیر و قابل تقدیر است.
وی افزود: شهر مادوان حدود ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد که متأسفانه این شهر از کمبود زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی، تفریحی و بهداشتی و… رنج می‌برد. یقیناً اگر امکانات و تجهیزات به این شهر هدایت شود، می‌توان مشکلات ترافیکی و سایر معضلات اجتماعی را برطرف کرد.
شکوهی در ادامه با اشاره به وضعیت بغرنج مادوان، اظهار داشت: در مثال هیچ مناقشه‌ای نیست، اما وقتی که شهر سی سخت را زلزله زده، وضعیت آن روز سی سخت از شهر مادوان بهتر بود.
منتخب مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر مادوان از فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد درخواست کرد با توجه به عمق محرومیت در شهر مادوان، سپاه در بحث محرومیت زدایی، اشتغالزایی و اجرای پروژه‌های پیشرفت و آبادانی توجه ویژه‌ای به این شهر داشته باشد.

شکوهی در ادامه گفت: کمبود آب آشامیدنی یکی از مشکلات اصلی شهر مادوان است که سال‌ها پروژه آبرسانی به این شهر به دلیل معارضات اجتماعی و سوء مدیریت بلاتکلیف مانده است.
منتخب مردم شهر مادوان در انتخابات شورای شهر در ادامه با اشاره به توطئه دشمنان در بد نام کردن نهاد مقدس سپاه، گفت: سپاه پاسداران در تمام عرصه‌ها کنار مردم بوده و مدافع حق و حقوق مردم است و بی شک همه ماها یک پاسدار هستیم و افتخار می‌کنیم که نهاد مقدسی همانند سپاه به برکت جمهوری اسلامی شکل گرفته که منشأ خدمات بی نظیر است.
در ادامه سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد توصیه‌های را به منتخبین مردم شهر مادوان در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرد و اظهار داشت: در این چهار سال فضای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی منطقه را تغییر مثبت بدهید.
وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهرها باید خدا را شاکر باشند بابت رأی و اعتماد مردم و به همین خاطر باید فرصت خدمت را به ارائه خدمات به مردم غنیمت شمرد.
سردار خرمدل در ادامه گفت: در انتخاب شهردار دقت لازم را داشته باشید و شهردار خوبی را انتخاب کنید نه از این شهردارهای «دم دستی». آدمی را انتخاب کنید که فضای منطقه را خوب بشناسد نه فردی که برای ریاست چند صباحی و رزومه آمده باشد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: کسانی را انتخاب کنید که به فضای شهر، اصول شهرسازی و … آشنایی داشته باشد.
سردار خرمدل گفت: اگر شهرداری و شورای شهر مادوان زمین‌های را در اختیار ما قرار بدهند، در این شهر درمانگاه، چمن ورزشی و مدرسه خواهیم ساخت.

وی افزود: برای ساخت درمانگاه در شهر مادوان باید زمین به مالکیت سپاه در بیاید، اگر شورای اسلامی شهر مادوان این کار را انجام بدهد، در آینده نزدیک کلنگ آن را به زمین خواهیم زد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ظلم است که در این استان کسی آب نداشته باشد، افزود: موضوع آب آشامیدنی مردم برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد. بی‌عرضه‌گی مسئولان است که در استانی که ۱۰ در صد آب دارد کشور، کمبود آب باشد.
سردار خرمدل گفت: مشکل آب آشامیدنی و کشاورزی مردم شهر مادوان را با همکاری شهرداری و شورای شهر مادوان برطرف می‌کنیم.
وی افزود: برای بهسازی و ساماندهی معابر شهر مادوان نیز حاضر به همکاری هستیم.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: نباید از کارهای فرهنگی در شهر مادوان به دلیل بافت‌های قومیتی و تفاوت فرهنگ‌ها غفلت کرد و باید حتماً کارهای فرهنگی را در اولویت قرار داد و شهرداری و شهر مادوان در این زمینه وظایف سنگینی بر عهده دارد.کبنا