سپاه از هیچ خدمتی کوتاهی نمی کند
سپاه از هیچ خدمتی کوتاهی نمی کند
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر جا احساس شود، سپاه می‌تواند خدمتی به مردم ارائه دهد قطعا کوتاهی نخواهد کرد.

سردار حمید خرمدل اظهار کرد: مجموعه سپاه در واقع یک نهادی است که متعلق به  مردم و نظام است.

وی بیان کرد: حوزه فعالیت این نهاد نیازهای جامعه، مردم و نظام می باشد و هر جا احساس شود، سپاه می‌تواند خدمتی به مردم ارائه دهد قطعا کوتاهی نخواهد کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پوشش جغرافیای استان و بارش ها در آن ، تصریح کرد: طبق گزارشات معمولا در مناطق مختلف استان شاهد آتش سوزی ها در فصل تابستان هستیم.

خرمدل با بیان این‌که گزارشات نشان می‌دهد این آتش‌سوزی‌ها از سال گذشته تا کنون بیشتر شده است گفت: مناطقی چون گچساران و دیگر نواحی استان آمادگی مهار آتش‌سوزی را همراه با تهیه بخشی از تجهیزات در خود ایجاد کرده‌اند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طبق مصوبه شورای تأمین استان ، پایگاه های مقاومت بسیج که در مناطق کوهستانی ، جنگلی که مستعد آتش‌سوزی  هستند، باید مراقبت بیشتری را انجام دهند و جهت کمک به نیروی های اطفا حریق آماده باشند.

خرمدل بیان کرد: اگر آتش به صورت عمدی رخ دهد باید از وقوع آن جلوگیری و اگر به صورت طبیعی باشد هرچه زودتر مراتب را اطلاع دهند تا بسیجیان برای کمک به نیروهای اطفا حریق ملحق شوند.

وی افزود: باید در راستای مراقبت مردم از جنگل ها و عرصه های طبیعی این ثروت ملی فرهنگ سازی ایجاد شود.

 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش مهم صدا و سیما و رسانه ها در این راستا، اظهار کرد: رسانه و تلویزیون نقش بسیار مهمی را در اطلاع رسانی حقیقی و نهادینه کردن فرهنگ مراقبت از عرصه‌های ملی و حفاظت از آنها ایفا می‌کنند.

خرمدل ادامه داد: در حال حاضر در این آتش سوزی های اخیر فضای مجازی یکی از دغدغه های جدی تلقی شد ، باید تلاش کرد تا این فضا التهاب ایجاد نکنند.

وی گفت: بالاخره آتش رخ می دهد ولی مهم همدلی و پای کار بودن استاندار و شورای تامین و دیگر دستگاه های اجرایی و مردم است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: باید مراقبت ها و همدلی صورت گیرد تا حقی از کسانی که تلاش کرده  و پای کار بودند ضایع نشود.

انتهای پیام/