سپاه|توزیع ۱۷هزار بسته معیشتی بین مردم مناطق
سپاه|توزیع ۱۷هزار بسته معیشتی بین مردم مناطق
سردار مهدوی با اشاره به اولویت مناطق مرزی در توزیع بسته‌های کمک‌های مومنانه گفت: در این مرحله ۱۷هزار بسته معیشتی و ۸۰هزار پرس غذای گرم بین مردم در مناطق محروم استان توزیع می شود.

به گزارش خبر دیشموک، سردار محمد رضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان صبح امروز سه‌شنبه (۲۱ تیرماه) در مراسم نهضت خدمات مؤمنانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال دومین مرحله است که نهضت کمک‌های مؤمنانه را با کمک دستگاه‌های خدمت‌رسان در سطح استان به‌مناسبت ایام عید قربان تا غدیر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اولویت مناطق مرزی و محروم در توزیع بسته‌های کمک‌های مومنانه خاطرنشان کرد: در این مرحله ۱۷هزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی و کالا‌های مورد نیاز مردم است که توزیع آن‌ها امروز از شهر‌های مرزی نهبندان، سربیشه و درمیان شروع می‌شود.

مهدوی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده‌است ارزش ریالی بسته‌هایی که تاکنون توزیع‌شده ۱۰۴میلیارد تومان است که در مناطق مختلف استان توزیع شده‌است.

وی ادامه داد: در این مرحله ۱۷ هزار بسته معیشتی و ۸۰هزار پرس غذای گرم توزیع می‌شود تا پایان سال نیز به‌مناسبت اعیاد پیش رو کمک‌های مؤمنانه ادامه پیدا می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان گفت: دستگاه‌های خدمت‌رسان، چون ستاد فرامین امام، کمیته امداد استان، آستان قدس رضوی، بنیاد علوی، بنیاد مستضعفان، بهزیستی، سازمان زندان‌ها و اوقاف در تهیه بسته‌های معیشتی و تهیه کالا‌های اساسی و تهیه جهیزیه برای ازدواج آسان جوانان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد همه دستگاه‌ها با هماهنگی لازم تلاش خوبی در سال گذشته و امسال داشتند.

انتهای پیام