سپاه، صادقانه خادم ملت است
سپاه، صادقانه خادم ملت است
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: امروز دولت، جراحی اقتصادی را به درستی شروع کرده و آثار خوبی هم داشته است.

باید در اجرای این اقدام مهم، صبور و پشتیبان دولت باشیم. امروز همه مسوولان بنا دارند مشکل مردم را بشنوند و صادقانه حل کنند و سپاه در قزوین این خدمات بی منت را صادقانه شنیده و صادقانه انجام می دهد.

به گزارش خبر دیشموک،   سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در خطبه های پیش از نماز جمعه شهر ضیااباد بیان کرد: ضیاآباد در تاریخ ملت ایران و در دفاع مقدس درخشیده است. اما سید الاسرا سرلشگر شهید حسین لشگری بی جایگزین است. او قله دیانت بر کل زندان صدام است و احترام و تکریم مردم ضیاآباد از این جنس است.

وی گفت: امروز در میدان نبردی هستید که اشرافیت با شماست. امروز به قله ای رسیدیم که دشمنان بزرگ را کوچک کردیم و در میدان عمل به گلوگاهایشان رسیدیم. دشمنی بنام امریکا را در غرب آسیا، سوریه، جنوب حلب تهدید کردید و آنها را از منطقه بیرون کردیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: بعد از جنگ جهانی دوم ملت ایران به امریکایی ها این موضوع را فهماند که زمان بزن در رو تمام شده و امروز ما به روسیه جرات جنگیدن با امریکایی ها را دادیم. ملت ایران هیمنه امریکا و ائتلافش را شکست و تاریخ را متحول کرد. روسیه این تصمیم را بعد از آن گرفت که جبهه مقاومت دست برتر در غررب اسیا شد و وجهه امریکا را کوچک کرد.

سردار آتانی عنوان کرد: ما همان کشوری هستیم که روزگاری دشمنان تصمیم می گرفتند بخشی از کشور را به روسیه بدهند. ما همان کشوری هستیم که اراده نداشتیم جلوی ارتش روسیه و انگلستان بایستیم. آدرس ملت ما امروز روشن است. ادرس امروز ما این است که ما یک وجب از خاک میهن را به بیگانگان نمی دهیم و چشم هر بیگانه ای را که نگاه غیر به خاک میهن داشته باشد را از حدقه در می اوریم.

وی افزود: ما حیثیت کشورمان را از برجام جستجو نمی کنیم. خودمان را از گفتگو با دنیا محروم نمی کنیم. با زبان قدرت گفتگو می کنیم، همان چیزی که امریکایی ها را مجبور به پذیرش قعطنامه ۵۹۸ در کانال پرورش ماهی کردیم.

سردار آتانی عنوان کرد: این تجربه دفاع مقدس و قطعنانه ۵۹۸ است. این تجربه می گوید آن چیزی که ما می خواهیم بنویسید ما نمی گذاریم تاریخ ما را ان ها بنویسند. ما با عمل خودمان و اقتدار خودمان تاریخمان را می سازیم و هیچ نقطه ای نیست ما به آن اشرافیت نداشته باشیم.

وی با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید صیاد خدایی مقابل درب منزلش افزود: ترور کردن هنر نیست. هنر این است که در کشوری بیگانه، دشمن، هدف دقیق ما قرار گیرد. خطا کنید بی پاسخ نمی گذاریم. امروز موشک های حاجی زاده نیاز به سوخت دارد و سوخت ان اراده و وحدت و همدلی این ملت است. امروز ملت عزیز، پشت سر موشک هایی که سید ابراهیم رئیسی در دولت نجیب با اخلاقش برای حل مشکلات بوجود آورده است، ایستاده اند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه یادآور شد: امروز دولت، جراحی اقتصادی را به درستی شروع کرده و آثار خوبی هم داشته است. باید در اجرای این اقدام مهم، صبور و پشتیبان دولت باشیم. امروز همه مسوولان بنا دارند مشکل مردم را بشنوند و صادقانه حل کنند و سپاه در قزوین این خدمات بی منت را صادقانه شنیده و صادقانه انجام می دهد.

سردار آتانی تصریح کرد: در همین منطقه ضیاآباد احداث دو مجتمع ابرسانی را به فضل خدا آغاز کردیم تا در کمترین زمان به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/