سفر رئیس حوزه قضایی و مسئولان بخش به روستاهای دوردَست دیشموک|+(فیلم و تصاویر)
سفر رئیس حوزه قضایی و مسئولان بخش به روستاهای دوردَست دیشموک|+(فیلم و تصاویر)
این برنامه کاری و سفر یک روزه که به مناسبت هفته قوه قضائیه و با حضور مسئولان صورت گرفت، باعث رضایت مردم روستایی بوده است.
به گزارش خبر دیشموک،  به مناسبت هفته قوه قضائیه اعضای شورای اداری بخش دیشموک، امام جمعه ، بخشدار، رئیس دادگاه عمومی و انقلاب بخش،رئیس آموزش و پرورش، سرپرست و تیم کامل مرکز بهداشت و درمان ،کمیته امداد ،جهاد کشاورزی، اداره آب و با همکاری دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک به روستاهای دور افتاده بخش دیشموک سفر کرده تا از نزدیک مشکلات را بررسی و طی این سفر خدماتی ارزنده ای هم به مردم ارائه شد.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

این برنامه کاری و سفر یک روزه که به مناسبت هفته قوه قضائیه و با حضور مسئولان صورت گرفت، باعث رضایت مردم روستایی بوده ایت.
دیدار مسئولان از نزدیک با مردم روستایی؛ مردم را نسبت به نظام امیدوار می‌کند
حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک گفت: سفر بسیار خوبی بود و اینکه مسئولان از نزدیک با مردم روبرو شده و مشکلات را بررسی و در مواردی هم از نزديک خدمات رسانی شده خیلی خوب بود و چنین حرکاتی باعث می شود مردم نسبت به نظام امیدوار شوند.
وی افزود: جلسات مکرر به این شیوه منشأ خیرات و برکات در مناطق مختلف بخش خواهد شد.
پیگیر و رفع مشکلات مردم روستایی با جدیت در دستور کار خواهد بود
صفا حبیبی بخشدار دیشموک :هدف بازدید از روستای مذکور جهت بررسی مشکلات خصوصا آب ، و رفع مشکل پنل خورشیدی ، و بازدید از مدرسه اتمام ساخت و در آستانه افتتاحیه بود که بنیاد علوی قول دادند که نسبت به موزاییک کف و دیگر کارهای داخلی همکاری کنند.
وی تصریح کرد: در این سفر همچنین خدمات پزشکی از جمله دندانپزشکی ، توزیع دارو و غیره و توزیع مواد بسته های غذایی و حمایتی ببه مردم ارئه شده است.
یکی از وظایف دستگاه قضا بحث ورود به حقوق عامه است
سید مصطفی حائری رئیس دادگاه عمومی وانقلاب دیشموک اظهار کرد:یکی از وظایف دستگاه قضا بحث ورود به حقوق عامه است و هر کسی در هر حوزه ای مسئولیت می‌گیرد اعم از دستگاه قضا و سایر ابتدا باید شناخت کافی نسبت به حوزه قضایی خود داشته باشد ،منطقه را بشناسد،ظرفیت ها و مشکلات را ببیند .
رئیس دادگاه عمومی وانقلاب دیشموک   تصریح کرد: در همین راستا و باتوجه به مناسبت هفته قوه قضائیه تصمیم گرفتیم به این منطقه سفر کنیم و برای اولین بار آمدم اینجا ،جمعیت قابل توجهی در این روستا هست.
حائری ابراز امیدواری کرد:  پیگیر حل مشکلات این منطقه خواهیم بود تا بتوانیم گره ای از مشکلات مردم این منطقه باز کنیم.
مساعدت کمیته امداد امام خمینی(ره) به مردم روستایی
قدرت افسانه رئیس کمیته امداد : در این سفر مبلغ ۶۰ میلیون ریال بصورت موردی به حساب جامعه هدف واریز و مبلغ ۸۰ میلیون ریال کالا به مددجویان هدف کمیته امداد ره منطقه تحویل داده شد.
درصورت مشارکت مردمی، بنیادعلوی آماده همکاری در جهت رفع مشکلات مردم روستایی است
اسفندیار مختاری دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک گفت: طبق گزارشات رسیده و تهیه مستند مشکلات منطقه توسط تیم رسانه ای خبر دیشموک؛ به منطقه سفر کردیم جهت رفع مشکل آب و ان‌شاءالله در صورت مشارکت مردم منطقه ،این معضل رفع خواهد شد.
اصغر جریده رئیس جهاد کشاورزی دیشموک گفت : در بحث نهاده های دامی و تسهیلات در ادامه کار مثل سابق در اولویت قرار خواهند گرفت.
لازم بذکر است :تیم کامل مرکز بهداشت و درمان در منطقه همراه ما بود
انتهای پیام/

  • نویسنده : وحید آهنگ