زنان ما در مسئله حجاب فریب دشمن را نخواهند خورد/ با ایران خودرو و ساپیا برخورد شود
زنان ما در مسئله حجاب فریب دشمن را نخواهند خورد/ با ایران خودرو و ساپیا برخورد شود
مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی گفت؛ دمیدن روحی تازه و جبهه مقاومت کار بسیار برجسته و اساسی شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند ضمن اشاره به دیدارهای هفته گذشته مقام معظم رهبری گفت: بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی یعنی زنده نگه داشتن راه ایشان که خصوصیت های منحصر به فرد داشتند؛ علم فراوان ،فکر خوب ،بیان رسا و واضح و انگیزه تمام نشدنی و بی نظیر، سلوک و معرفت از ویژگی های ایت الله مصباح یزدی بود.

راوند اذعان داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی گفت؛ دمیدن روحی تازه و جبهه مقاومت کار بسیار برجسته و اساسی شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

وی در ادامه با اشاره به مسئله حجاب در کشور گفت: مقام معظم رهبری  حجاب را نشانه ی هویت زن مسلمان دانست و بعضی ها در این کشور در لباس روشنفکری و بعضی فریبکارانه و بعضی افراد در داخل دنبال از بین بردن ارزش حجاب هستند ؛ و بعضی هم با مطرح کردند حجاب اجباری که خواسته دشمن هست در کشور در این فریب باطل وارد شدند و يقيناً زنان ما بیدار هستند و فریب دشمن را نخواهند خورد و این رمز و فتنه ۹۰‌سال پیش حالا با شعار زن ،زندگی و آزادی کلید خورد که به اهداف خود نرسیدند.

امام جمعه دیشموک در ادامه با اشاره به وضعیت گرانی خودرو در کشور گفت : نارضایتی مردم در مورد افزایش قیمت خودرو و پایین بودن کیفیت خودرو به شدت بالا رفت و دولت ،مجلس و قوه قضائیه باید در این مورد برخورد کنند و در برابر زیاده خواهی افرادی که در ايران خودرو و ساپیا فعالیت میکنند بایستند تا کمتر به مردم ظلم شود ک مردم خواهان برخورد هستند.

راوند در ادامه گفت : اتفاق خوب در بخش رخ داد و یک دستگاه مینی لودر از استانداری به شهرداری جهت خدمت به مردم اهدا گردید که کمال تقدیر و تشکر را داریم و انتظار می رود توجه به مسئله راهداری در این بخش بیشتر در دستور کار قرار بگیرد.

راوند در پایان خاطر نشان کرد:  خیلی ها در تنگ چویل سر راه مانده و منتظر باز شدن راه هستند و مسئولین ،فرماندار،استاندار باید در مورد نارصایتی مردم در این مورد پاسخگو باشند و از بخشدار دیشموک بخاطر توجه و دغدغه نسبت به این مهم تشکر می شود.

 

انتهای پيام/م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ