در آستانه ی شهادت امام جعفر صادق علیه السلام قاتل بخشیده شد
در آستانه ی شهادت امام جعفر صادق علیه السلام قاتل بخشیده شد
با حضور  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران قاتلی از چوبه دار نجات یافت.

 

به گزارش پایگاه  اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، صبح امروز قاتلی  از چوبه دار نجات یافت.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین محمد صدرا ادیبان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در این اجرای بخشش و گذشت حضور داشت با اعلام این خبر در ادامه اظهار داشت: در آستانه ی شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، بنیانگذار مکتب فقه جعفری با وساطت این جانب دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران، رئیس دادگستری شهرستان، قاضی ناظر زندان و اجرای احکام این دادسرا و اعضای شورای تأمین، اعضای سفیران صلح و شورای حل اختلاف اولیای دم، از حق خود که اجرای قصاص نفس بود گذشتند و این فرد از چوبه ی دار نجات پیدا کرد و به زندگی برگشت.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در ادامه گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع که بین ۲ خانواده، که در سال ۱۳۹۵ در این شهرستان رخ داد، جوانی به قتل رسید.

 

حجت الاسلام ادیبان دادستان شهرستان گچساران درپایان ضمن تشکر از اولیاء دم مقتول و همه کسانی که در این ایثار و گذشت و برگزاری نشست هایی با خانواده مرحوم جعفر کرمی قوام آباد سفلی تلاش نمودند، تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ