خبر خوب استاندار درخصوص شهرستانی دیشموک و قلعه رئیسی
خبر خوب استاندار درخصوص شهرستانی دیشموک و قلعه رئیسی
وی گفت: در خصوص مشکلات راه های روستایی تاکنون مشکل قیر داشتیم که با پیگیری صورت گرفته این مشکل برطرف شد که امیدواریم تا یک ماه آینده این مشکل برطرف خواهد شد.
استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شهرستان شدن دو بخش چاروسا و دیشموک گفت: در بحث شهرستان شدن بخش‌های چاروسا و دیشموک کارهای خوبی صورت گرفته است و انشاالله به زودی خبر‌های خوبی خواهید شنید.

سیدعلی احمدزاده استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد که به چاروسا سفر کرد با حضور در نماز جمعه این شهر قبل از خطبه های نماز به سخنرانی پرداختند و در این فریضه عبادی سیاسی گفت: امروز باید مردم قدردان نظام جمهوری اسلامی باشند و ما در گذشته و قبل از انقلاب مشکلات را لمس کردیم و مشکلات زیادی داشتیم و خود باید این مشکلات و محرومیتها دست پنجه نرم کردم و اما امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزنده به مردم ارائه شد درسته مشکلاتی وجود دارد اما در کنار مشکلات خدمات خوبی انجام گرفت که باید قدردان باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شهرستان شدن مناطق قلعه رئیسی و دیشموک گفت: در بحث شهرستان شدن بخش‌های چاروسا و دیشموک کارهای خوبی صورت گرفته است و انشاالله به زودی خبر‌های خوبی خواهید شنید و مقدمات کار صورت گرفت و ما در وزارت کشور اعتقاد به شهرستان شدن این مناطق هستیم شاید مدتی طول بکشد اما قطعا خواسته مهم وزارت کشور خواهد بود.

وی افزود: طولانی بودن مسیر برق باعث شد تا قطعی مکرر وجود داشته باشد اما از سفر رئیس جمهور اعتباراتی را در نظر گرفته شد که امیدواریم مشکل برطرف شود.

استاندار استان به محور دم عباس اشاره و گفت: با احداث جاده فرعی چاروسا-دم عباس-زیرنا بخش دیگری از مشکلات مردم در حوزه راه حل می‌گردد و مشکل اعتباری داشت که مبلغ ۵ میلیارد تومان اعتبار جایگزین کردیم که با تلاش‌های صورت گرفته امیدواریم هر چه سریع تر تا مردم این مناطق از آن استفاده کنند.

احمدزاده یادآور شد: منطقه قلعه رئیسی را در سفر رئیس جمهور چند پروژه مهم را در دستور کار قرار دادیم که یکی از این پروژه دم عباس به دشت آزادی بود که مورد توجه خود استانداری هم خواهد بود تا مردم راحت تر به مرکز استان بروند.

وی در خصوص اشتغال‌زایی و بیکاری جوانان هم گفت: به عنوان استاندار از جوانان می‌خواهم که منتظر کار دولتی نمانند و از تسهیلات اشتغال زایی استفاده کنند.

استاندار ادامه داد: جذب سرمایه‌گذار را برای مناطق محروم در دستور کار قرار می دهیم که منطقه همچون چاروسا که خود می تواند تولید کننده گچ در استان باشد پیگیری می‌کنم تا شاید سرمایه گذاری حضور پیدا کند و این کارخانه راه‌اندازی شود.

احمدزاده در خصوص بنیاد علوی در چاروسا هم گفت: در اولین سفر به کشور با بنیاد مستضعفان و مسئولین کشور در میان خواهم گذاشت تا شاید این نهاد انقلابی بتواند مشکلات محروم چاروسا را برطرف کند و قطعا وجود بنیاد علوی می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

وی گفت: در خصوص مشکلات راه های روستایی تاکنون مشکل قیر داشتیم که با پیگیری صورت گرفته این مشکل برطرف شد که امیدواریم تا یک ماه آینده این مشکل برطرف خواهد شد.

استاندار استان از مدیران کل و مسئولین خواست تا جهادی و انقلابی به میان بیایند و مشکلات مردم را به طرف کنند.

احمدزاده از مسئولین ورزش و جوانان خواست به دلیل اینکه قرار است این منطقه در آینده شهرستان شود باید زیرساخت های ورزشی تجهیز و تکمیل شوند.

وی در پایان از مدیران خواست تا به مناطق کم برخوردار بیشتر توجه شود.

احمدزاده استاندار استان در ادامه با حضور در دفتر امام جمعه قلعه رئیسی با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

انتهای پیام/