حضور مردم پای صندوق‌های رای آینده کشور را بیمه خواهد کرد
حضور مردم پای صندوق‌های رای آینده کشور را بیمه خواهد کرد
فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت : شرکت در انتخابات حق مردم و نماد پایبندی به نظام است.

سردار اباذر سالاری در گفتگو با خبرنگار هرمزگان شرکت در انتخابات را حق مردم و نماد پایبندی به نظام دانست و گفت: این نوع مشارکت سیاسی یعنی مردم فعالانه در امر سیاستگذاری های آتی کشور حاضر می‌شوند و نسبت به آن احساس مسوولیت می‌کنند.

وی با بیان  اینکه حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی بر تمامی ما فرض و واجب است و انتخاب اصلح نیز اهمیتی کمتر از حضور در انتخابات ندارد، افزود: حضور مردم پای صندوق‌های رای آینده کشور را بیمه خواهد کرد و در حقیقت چشم اندازی را برای ایران اسلامی ترسیم می کنند.

سردار سالاری به اهمیت حضور حداکثری مردم در تعیین سرنوشت کشور اشاره کرد و بیان کرد: در جامعه‌ای اسلامی که مردم به مبانی دینی پایبند هستند تمام اموری که به نحوی به حیات دین و مملکت اسلامی ارتباط پیدا می‌کند، وظیفه و تعهد و مسوولیت بالاتری هم ایجاب می‌کند و آن تکلیف شرعی و مسئولیت دینی است که شهروندان مسلمان در برابر خدا، احکام و مقررات دینی دارند.

وی شرکت در انتخابات را حق مردم و نماد پایبندی به نظام دانست و تصریح کرد: این نوع مشارکت سیاسی یعنی مردم فعالانه در امر سیاست گذاری های آتی کشور حاضر می شوند و نسبت به آن احساس مسوولیت می کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام ،با اشاره به اینکه از جنبه سیاسی، انتخابات نشان دهنده میزان آگاهی و شعور سیاسی مردم یک جامعه و حساسیت‌های آنان به نظامی است که در آن زندگی می کنند، ابراز داشت: از جنبه ملی نیز حیات و سربلندی و عزت یک ملت از مسیر انتخابات محقق می شود و باید اراده ملی و روح جمعی خود را در اموری که به کشور مربوط می‌شود، به نمایش بگذاریم و از هویت ملی خویش حراست کنیم.

وی در ادامه گفت: انتخابات تجلی‌گاه این اراده جمعی است و یکی از فصول مهم میثاق ملی ما یعنی قانون اساسی، «انتخابات» است که ما را به حضور در آن ملزم می‌کند.