حراست ادارات بر دستگاههای زیرمجموعه‌ی در دیشموک نظارت داشته باشند/کارگروه توسط استاندار سبب خدمات رسانی مطلوب به مردم می‌شود
حراست ادارات بر دستگاههای زیرمجموعه‌ی در دیشموک نظارت داشته باشند/کارگروه توسط استاندار سبب خدمات رسانی مطلوب به مردم می‌شود
امام جمعه دیشموک از استاندار خواستار رفع مشکلات منطقه دیشموک شد و گفت: کمبود آب آشامیدنی سالم و نبود راه مناسب از مهمترین مشکلات دیشموک است.

به گزارش خبر دیشموک،     حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک در جمع مردم و مسوولان استانی در تپه نور الشهدای گمنام ضمن بیان مشکلات منطقه دیشموک از استاندار  خواستار رفع مشکلات منطقه دیشموک شد و اظهار کرد: مردم منطقه دیشموک با مشکلات زیادی از قبیل ناهموار بودن راههای روستایی نداشتن آب شرب مناسب دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی در ادامه افزود: راههای ارتباطی بین بخش دیشموک و قلعه‌رئیسی، دیشموک به خوزستان و جاده دم عباس در شهر دیشموک نیازمند تدابیر لازم مسوولان است و نیازمند نگاه ویژه به منطقه است انتظار می‌رود نظارت بر کارهای اجرایی در این بخش با شدت بهتر و بیشتری انجام گیرد.

امام جمعه عنوان کرد: نیازمند خانه عالم در بسیاری از روستاهای اطراف دیشموک هستیم که فقط در یک روستا خانه عالم وجود دارد که امیدوارم احداث خانه عالم در روستاهای اطراف با توجه به حضور بنیاد علوی در دیشموک تدابیر لازم به کار گرفته شود.

راوند عنوان کرد: امیدوارم در خصوص آب شرب در رفع این مشکل نسبت به ایجاد آب پایدار در دیشموک راهکارهای لازم در جهت رفع این مشکل در دستور کار قرار بگیرد.

امام جمعه دیشموک گفت: در خصوص قطعی آب شرب در بسیاری از روستاها به مدت دو هفته بسیار نگران کننده است در صورتی که این مشکل در قطعی برق در روستاها وجود دارد که امیدوارم این مشکلات بررسی و رفع شود.

وی گفت: اجرای پمپاژ آب کشاورزی پایین دست سد بالیاب یا همان رودسمه، ایجاد آب پایدار به منطقه دیشموک از آب گندمکار، اجرای سد بالیاب راه حل مشکلات منطقه دیشموک است.

راوند گفت: مشکلات فضای فیزیکی مدارس در دیشموک بسیار نگران کننده است و این مشکل تا جایی است که در یک مدرسه بیش از ۷۰۰ نفر در حال تحصیل هستند که بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه تمام مسوولان و ادارات از حضور بنیاد علوی در دیشموک نهایت استفاده را ببرند گفت: حضور بنیاد علوی در دیشموک بسیار مفید و موثر خواهد بود.

راوند با بیان اینکه، حراست ادارات بر دستگاههای زیرمجموعه‌ی خود در دیشموک نظارت داشته باشند، افزود: در برخی ادارات در طول سال بارها درگیری وجود دارد.

انتهای پیام/

استاندار برای نظارت بر طرح‌های دیشموک یک کارگروه ویژه تعیین کند
امام جمعه دیشموک در خطبه نمازجمعه این شهر ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با تقدیر از حضور استاندار انقلابی و هیئت همراه در بخش دیشموک برای برطرف کردن و بررسی مشکلات گفت: وقتی نظارت‌ها بیشتر شود تلاش و همت مسئولان برای خدمات رسانی به مردم بیشتر شده که از استاندار محترم خواستار تعیین کارگروهی برای نظارت بر ادارات هستیم.
حجت الاسلام راوند افزود: جدای از حراست‌های برخی از ادارات تشکیل این کارگروه سبب نظارت بیشتر شده کما اینکه حراست‌های برخی از ادارات وظیفشان را در خصوص نظارت به درستی انجام نداده و نمی‌دهند.
وی ادامه داد: در همین بخش دیشموک تخلفات زیادی انجام گرفته که به ادارات مورد خطاب تذکر دادیم، ولی توجهی نشده است.
خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به ضرورت نظارت بر طرح‌ها گفت: نظارت بر ادارات خدمات رسان بسیار ضروری و مهم است که تشکلی این کارگروه توسط استاندار سبب خدمات رسانی مطلوب به مردم می‌شود.
حجت الاسلام راوند با اشاره به افتتاح چند طرح مختلف عمرانی همزمان با حضور استاندار در بخش دیشموک گفت: طرح آب شرب دیشموک از روستای فارتق، پارک تپه نورالشهدا که بسیار زیبا ساخته شده افتتاح شد که جا دارد از زحمات بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای آبادانی این بخش تقدیر و تشکر می‌شود.
وی افزود: هماری‌های شهرداری و آبفا برای افتتاح این طرح‌ها با بنیادعلوی ستودنی و سبب رفع مشکلات و توسعه منطقه می‌شود.
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به نامگذاری هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) همزمان با میلاد منجی عالم بشریت گفت: توسط حضرت امام خمینی (ره) این نام برای کارکنان وزارت اطلاعات نامگذاری شد.
وی افزود: تلاش مجاهدانه، خستگی ناپذیر و خاموش در جای جای ایران اسلامی برای خنثی سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان تلاش می‌کنند.
حجت الاسلام راوند ادامه داد: دستاورد‌های در برخورد با مخلان نظم و امنیت، برهم زنندگان امنیت اجتماعی و اقتصادی سبب حیرت دشمنان شده است.انتهای پیام/