جهاد تبیین اولویت اول اساتید بسیجی و مجموعه سازمان بسیج اساتید باشد
جهاد تبیین اولویت اول اساتید بسیجی و مجموعه سازمان بسیج اساتید باشد
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری ،جهاد تبیین را اولویت اول اساتید بسیجی و مجموعه سازمان بسیج اساتید دانستند .

به گزارش خبر دیشموک،   سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان وهیئت همراه امروز از سازمان بسیج اساتید استان بازدید و به بررسی مسائل و مشکلات اساتید بسیجی پرداخت .

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید و در جمع مسئولان بسیج اساتید استان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری ، اولویت اول اساتید بسیجی و مجموعه سازمان بسیج اساتید دانستند .
سردارحمید خرم دل گفت: عملی شدن بیانیه گام دوم انقلاب ،گره گشایی علمی از مسائل ومشکلات پیش روی کشور، ارتباط با مجموعه های صنعتی، کارگری و ارائه راه حل علمی جهت حل مشکلات آنان، تربیت کادر انقلابی درزمینه های مختلف توسط هیئت اندیشه ورز اساتید و به طور کلی رصد مشکلات و مسائل جامعه وارائه راه حل برای رفع موانع موجود توسط اتاق فکر اساتید از جمله انتظارات سپاه از بسیج اساتید است.

وی ابراز داشت: سپاه وظیفه دخالت در انتصابات راندارد اما هرجا اساتید بسیجی برای تصدی مسئولیت از طرف مسئولین ذی ربط مطرح باشند با توجه به شناختی که از شایستگی اساتید داریم تمام قد از ایشان دفاع خواهیم کرد.
در ابتدای این نشست نیز امین موسائی مسئول سازمان بسیج اساتید استان به ارائه گزارش عملکرد سازمان بسیج اساتید در سال جاری و بیان مسائل و مشکلات اساتید بسیجی و مجموعه سازمان در زمینه های مختلف پرداخت .

دکتر موسائی عملکرد بسیج اساتید درحوزه جنگ نرم و فضای مجازی به ویژه جهاد تبیین ،گروه های جهادی ،گروه حکمرانان ،گروه های علمی ومطالبه گر، برگزاری وبینارهای متعدد و عملکرد سازمان درمناسبت های مختلف را تشریح کردند و خواستار حمایت سپاه از اساتید بسیجی در زمینه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی شدند.

در ادامه سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح استان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد بسیج اساتید به خصوص در حوزه فضای مجازی و برگزاری وبینار های مختلف تجلیل کرد و عملکرد سازمان بسیج اساتید استان را مطلوب، اثر گذار و رو به رشد عنوان کردند.

انتهای پیام