جزئیات سفر (حجت الاسلام موحد) به دیشموک+تصاویر
جزئیات سفر (حجت الاسلام موحد) به دیشموک+تصاویر
موحد در ابتدای سفر خویش باحضور در جوار گلزار شهدای درغک، به مقام شهدا ادای احترام کرده است.
با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد نماینده مردم در مجلس زنگ بازگشایی مدارس با حضور مسوولان در یکی از مدارس روستای درغک نواخته شد.
موحد در ابتدای سفر خویش باحضور در جوار گلزار شهدای درغک، به مقام شهدا ادای احترام کرده  است.

به گزارش  خبر دیشموک، زنگ بازگشایی مدارس بخش دیشموک با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و برخی مسوولان شهرستانی و بخش در مدرسه بنت الهدای درغک  نواخته شد.

دانش‌آموزان منطقه درغک با نواختن زنگ بازگشایی توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی وارد کلاس درس شدند.

این مراسم در روستای درغک خالی از لطف نبود و حجت‌الاسلام سید محمد موحد از نزدیک مشکلات مردم را بررسی و پیگیری کرد.

وی در ادامه در گفتگو با خبرنگار در دیشموک عنوان کرد: هموار شدن جاده عشایری درغک به کوه سیاه در دستور کار قرار خواهد گرفت و   در کمتر از یک ماه دیگر  پیمانکار گاز در روستای درغک مشخص و اجرای  عملیات گاز در این روستا شروع به کار خواهد کرد.

حجت الاسلام موحد بعد از روستای درغک، از روستاهای حومه غربی و  تنگ کوشک، اسفندان، دم رودایک، سرهنگ و سردو و منطقه تنگ چویل مسیر دیشموک به خوزستان بازدید کرده است.

موحد همچنین از پروژه فعال بازگشایی مسیر دم رودایک به سمت رودسمه_پای پره_ سرسر_دلی_پاتاوه رودسمه_ ده احمد بازدیدی داشته است و با مردم اهالی روستاهای منطقه از نزدیک صحبت و مشکلاتشان را بررسی کرده است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه و هم اکنون از مسیر روستاهای چندار به سمت سرگچ درحال بازدید است و بازدیداز سدبالیاب و آب گندمکار است.

موحد ضمن بازدید از پروژه های فعال و بازدید از مسیر های ارتباطی با مردم بصورت مستقیم گفتگو  و مشکلات مردم را بررسی می کند.

این خبر بروزرسانی می شود…