دیدار فرمانده سپاه فتح با خانواده شهدا +تصاویر
دیدار فرمانده سپاه فتح با خانواده شهدا +تصاویر
فرمانده سپاه فتح از خانواده 3 شهید روحانی در کهگیلویه و بویراحمد دیدار و هدیه مقام معظم رهبری را به این خانواده ها تقدیم کرد.

به گزارش خبر دیشموک،  سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و تعدادی از مسئولان و طلاب حوزه نمایندگی ولی فقیه با خانواده سه شهید روحانی دیدار و لوح سپاس و هدیه  مقام معظم رهبری را به این سه خانواده  شهید والا مقام تقدیم کرد.

فرمانده سپاه فتح در این دیدار ابراز داشت : برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت باید تلاش کرد و تمام هدف ما نیز از این دیدارهای ارزشمند زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان و قدردانی از صبوری خانواده‌ های آن شهدای والامقام است.
مسئولان سپاه فتح در این آیین با خانواده شهید حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمحمد تقوی سوق ، شهید علی قلی پدیدار و شهید محمد خرسندیان دیدار کردند.
دیدار مسئولان سپاه فتح با خانواده شهدا / هدیه مقام معظم رهبری تقدیم خانواده ۳ شهید روحانی شددیدار مسئولان سپاه فتح با خانواده شهدا / هدیه مقام معظم رهبری تقدیم خانواده ۳ شهید روحانی شددیدار مسئولان سپاه فتح با خانواده شهدا / هدیه مقام معظم رهبری تقدیم خانواده ۳ شهید روحانی شددیدار مسئولان سپاه فتح با خانواده شهدا / هدیه مقام معظم رهبری تقدیم خانواده ۳ شهید روحانی شد