جانشین فرمانده کل سپاه: این میزان «تعدد هجمه سنگین» به جز صدر اسلام در تاریخ، «بی‌مانند» است
جانشین فرمانده کل سپاه: این میزان «تعدد هجمه سنگین» به جز صدر اسلام در تاریخ، «بی‌مانند» است
 سردار فدوی گفت: دشمنان طی سه سال روی فکر و ذهن بچه های ما سرمایه گذاری کردند و انتظار داشتند آنچه که از تریبون هایشان ارسال می شود بدون هیچ مقاومتی در داخل کشور دریافت شود، در حالیکه برای چندمین بار طی سال های پس از انقلاب در این عرصه نیز دچار اشتباه محاسباتی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده سپاه روز دوشنبه در آیین بزرگداشت روز شهدا و گرامی داشت یاد و خاطره سردار مهدی باکری در تالار اجتماعات مصلای تبریز، افزود: عده ای در داخل کشور به خاطر اینکه از پیروزی شیطان اطمینان داشتند، خود را لو دادند. نظام سلطه و آمریکای جنایتکار برای به زانو در آوردن جمهوری اسلامی به جنگ احزاب روی آوردند اما باز هم موفق نبودند. این افراد باید از تاریح اسلام و انقلاب درس عبرت گرفته و در دام پهن شده آمریکا و نظام سلطه گرفتار نشوند چون طبق آموزه های دینی و قرآنی نظام کفر در برابر جبهه حق و عدالت به هیچ عنوان پیروز نشده و نخواهد شد.

 

بخش هایی از سخنان سردار فدوی را در ادامه می خوانید:

  • این میزان تعدد هجمه سنگین به جز تاریخ صدر اسلام در تاریخ بی مانند است اما طبق وعده الهی در هیچ یک از این حملات پیروزی از آن جبهه باطل نبوده و برعکس شکست ناپذیری جبهه حق بر جهانیان بیش از پیش آشکار شده است.

 

  • طی این همه سال جبهه باطل در برابر ایران اسلامی حتی یک پیروزی نداشته است، چه بسا اگر به یک پیروزی جزئی نیز می رسید با استفاده از قدرت رسانه ای خود، گوش جهانیان را کر می کردند و باید توجه داشت که این مقابله بین جبهه کفر و حق همچنان تداوم دارد.

 

  • استفاده ابزاری از رسانه های گروهی و فضای مجازی را یکی از عناصر مهم در دست استکبار برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است؛ بر همین اساس طی این مدت جوانان و نوجوانان کشور را به بهانه تعطیلی مدارس به پای اینترنت و فضای مجازی کشاندند و در حالیکه آنان تنها سه تا چهار ساعت مشغول درس بودند، به مدت ۲۰ ساعت در فضای بی نهایت اینترنت رها شدند تا دستاوردهای این اقدام خود را در آشوب های خیابانی جستجو کنند.

 

  • دشمنان نظام از موفقیت برنامه های خود علیه نظام اسلامی مطمئن بودند، آنها طی سه سال روی فکر و ذهن بچه های ما سرمایه گذاری کردند و انتظار داشتند آنچه که از تریبون هایشان ارسال می شود بدون هیچ مقاومتی در داخل کشور دریافت شود، در حالیکه برای چندمین بار طی سال های پس از انقلاب در این عرصه نیز دچار اشتباه محاسباتی شدند.

 

  • عده ای در داخل کشور به خاطر اینکه از پیروزی شیطان اطمینان داشتند، خود را لو دادند. نظام سلطه و آمریکای جنایتکار برای به زانو در آوردن جمهوری اسلامی به جنگ احزاب روی آوردند اما باز هم موفق نبودند.

 

  • طی سال های پس از انقلاب اسلامی بهترین نتایج برای جمهوری اسلامی ایران رقم خورده است، به خصوص در ۱۰ سال ابتدایی انقلاب اسلامی که کشور با انواع تلاطم های سیاسی و نظامی و اقتصادی مواجه بود، با عمل به تکلیف آحاد مردم به خصوص شهدای گرانقدر که جان شیرین و عزیز خود را فدا کردند، اجازه خودنمایی به دشمنان برای رسیدن به اهداف شان داده نشد.

انتهای پام/

  • نویسنده : مالک آهنگ