تکمیل پیروزی های انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف مرهون تلاش اصحاب رسانه است
تکمیل پیروزی های انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف مرهون تلاش اصحاب رسانه است
سردار کریمی گفت: تکمیل پیروزی های انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف مرهون تلاش اصحاب رسانه است و امروز هم افزایی و وحدت رسانه های کشور برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی یک ضرورت مهم است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، ظهر امروز (شنبه) در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاری یک کار جهادی و انقلابی است و اگر از زوایای مختلف به شغل مقدس خبرنگاری بپردازیم این مسئله به وضوح قابل مشاهده است.

کریمی گفت: از دیدگاه فرهنگ دینی و مکتب انقلاب اسلامی کار خبرنگاری بسیار ارزشمند است چراکه خبرنگاری رسالت اولیاء و انبیاء الهی است و از این جهت بسیار ارزشمند و مقدس است.

وی ادامه داد: در شرایط جنگ نرم دشمنان،  خبرنگاران همراه با تخصص و تعهد به رسالت های انقلابی، نقش به سزایی در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان دارند و خبرنگار انقلابی است که در کنار رسالت های خود باید در راستای تحقق اهداف انقلابی و پاسداری از ارزش های اسلامی تلاش کنند.

فرمانده سپاه روح الله افزود: انقلاب اسلامی، جبهه استکبار با رویکرد لیبرال را به چالش کشاند و امروز بهترین فرصت است که الگوی حضرت امام(ره) را به جامعه بشریت معرفی و ارائه کند.

وی بیان کرد: در طی سال های اخیر دشمنان غربی با حامیان صهیونیستی خود برای جلوگیری از ارائه الگوی انقلاب اسلامی به دنیا به میدان آمده و همه ظرفیت ها را پای کار آورده و از کلیه ابزارها و راهبردها استفاده کرده و البته ملت ایران در بسیاری از صحنه ها به پیروزی رسیده و دستاوردهای زیادی حاصل شده است.

کریمی گفت: بیماری منحوس کرونا در کنار آسیب ها و خسارت های سنگین و البته ناراحت کننده ای که برای جامعه بشریت داشت دستاوردهایی نیز داشته که یکی از آنها به رخ کشاندن پوشالی بودن دنیای غرب بود و امروز به وضوح شاهد هستیم درون دنیای عرب کاملا به هم ریخته است.

فرمانده سپاه روح‌الله اظهار کرد: امروز دشمنان در بسیاری از راهبردهای خود با شکست جدی مواجه شده اما در فضای جنگ نرم خیال می کند میتواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند و اینجا نقش رسانه و خبرنگاران با اهمیت است.

وی یادآور شد: رسانه نقش با اهمیتی در خنثی سازی اهداف دشمنان در جنگ روانی دارند چراکه رسانه میتواند زیرساخت های فکری بشریت را تغییر دهد و در میدان جنگ نرم افسران واقعی و تاثیرگذار اصحاب رسانه هستند که با انگیزه، اراده الهی ، شجاعت و مهمتر از آن امانتداری به جنگ با دشمنان میروند و مانع رسیدن دشمنان به اهداف شومشان می شوند.

کریمی اظهار کرد: همانگونه که نیروهای مسلح تمام توان خود را برای دفاع از حریم مقدس کشور به کارمی گیرند و امنیت آفرین هستند در جنگ نرم دشمنان و عملیات روانی آنها اصحاب رسانه نقش خنثی سازی توطئه های دشمنان را دارند و خبرنگاران باید از حریم دینی و فرهنگی به خوبی پاسداری کنند و این کار جهادی می طلبد و لذا از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل پیروزی های انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف مرهون تلاش اصحاب رسانه است گفت: امروز هم افزایی و وحدت رسانه های کشور برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی یک ضرورت مهم است و در ابتدای دولت سیزدهم این مسئله باید بیشتر نمود داشته باشد تا دولت بتواند در راستای رفع مشکلات مردم و خدمت صادقانه گام بردارد.

فرمانده سپاه روح‌الله افزود: دشمن در صحنه عملیات روانی از پس مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به دنبال  ضربه وارد کردن به اصل نظام اسلامی است و در این میدان اصحاب رسانه نقش به سزایی ایفا می کنند.

وی اضافه کرد: رسانه ها تنها باید خداوند را مد نظر داشته باشند و نباید تحت تاثیر عملیات روانی دشمنان قرار بگیرند و لذا آگاهی صحیح امروز مردم در گرو فعالیت درست اصحاب رسانه است.

وی گفت: روز خبرنگار علاوه بر اینکه فرصت مناسب برای تجلیل از زحمات اصحاب رسانه است که همه باید به آن توجه داشته باشند همچنین فرصتی مناسب برای بازخوانی رسالت های اصحاب رسانه است.

کریمی ادامه داد: اصحاب رسانه باید سناریوهای دشمنان در راستای معکوس سازی ارزش های انقلاب اسلامی و زیرسوال بردن دستاوردهای نظام اسلامی به خوبی شناسایی و در راستای خنثی سازی آنها گام بردارند.

وی بیان کرد: وارونه سازی حقایق از جمله اهداف دشمنان در جنگ نرم است که ابزار تحریف را به کار می برد و لذا اصحاب رسانه نقش مهمی در این مسئله دارند.

فرمانده سپاه روح‌الله اظهار کرد: اصحاب رسانه با حضور میدانی در بطن مردم از مشکلات مردم به خوبی آگاهی پیدا کنند و در راستای بازتاب صحیح مشکلات و البته بدون غرض ورزی ها اقدام کنند.

کریمی گفت: ورود شجاعانه اصحاب رسانه به مسائل و مشکلات اجتماعی یک ضرورت مهم است و لذا باید در راستای کسب اعتماد عمومی مردم به نظام اسلامی گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند که اگر این مسئله به خوبی انجام شود قطعا در تصمیم گیری های مسئولین موثر خواهد بود.

در پایان مراسم از خبرنگاران تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/