تمامی شعب اخذ رای در شهر مجهز به دوربین مدار بسته می شود +تصاویر
تمامی شعب اخذ رای در شهر مجهز به دوربین مدار بسته می شود +تصاویر
تمامی شعب اخذ رای در شهر قلعه رئیسی مجهز به دوربین مدار بسته می شود

رئیس دادگستری و بخشدار چاروسا به همراه هیات اجرایی انتخابات چاروسا از محل های برگزاری شعب انتخابات در قلعه رئیسی بازدید کردند.

حجت الاسلام انصاری پور رئیس دادگستری چاروسا در این بازدید با بیان اینکه بیش تمامی مکان های اخذ رای در شهر قلعه رئیسی مجهز به دوربین مداربسته می شود تاکید کرد: همه کسانی که در روز انتخابات به نحویی به دنبال ناامن کردن فضای انتخابات باشند برخورد جدی خواهد شد.

وی با بیان اینکه به دلیل فضای مکان های اخذ رای و با هدف سلامتی مردم در ایام کرونا مکان های اخذ رای در شهر قلعه رئیسی داربست فلزی نصب خواهد شد و ادامه داد: مردم از هرگونه تجمعاتی که سبب شود سلامتی آنها به خطر بیافتد خودداری کنند.

رئیس حوزه قضایی چاروسا با تذکر به کسانی که به هر نحویی بخواهند سلامت انتخابات را ناامن کنند بیان کرد: مر قانون با هیچ فردی تعارف ندارد و اگر شاهد باشیم که کسی یا کسانی بخواهند تخطی از قانون کنند به شدت برخورد خواهیم کرد.

حجت الاسلام انصاری پور حضور مردم پای صندوق رای را یک وطیفه دینی و ملی دانست و از عموم جهت باشکوه برگزار شدن انتخابات دعوت کرد.

۰

داربام بخشدار چاروسا هم در حاشیه این بازدید صندوق های اخذ رای شهر قلعه رئیسی ۵صندوق دانست و یادآور شد: حضور باشکوه مردم پای صندوق رای نماد مردم سالاری دینی است و امیدواریم مردم با حضور خود بار دیگر تعصب خود به نظام جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارند.

وی از مردم روستاهای اطراف خواست تا در روستاهای خود اقدام به رای گیری کنند و در ادامه از آمادگی بخشداری چاروسا برای انتخابات سالم و به یاد ماندنی خبر داد.