تقدیر ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از یک مدیر/مجموعه‌ای که در کرونا موفق نشان داد
تقدیر ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از یک مدیر/مجموعه‌ای که در کرونا موفق نشان داد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حضور مدیران عالیرتبه هلال‌احمر کشور از خدمات مجموعه و مدیر استانی قدردانی کرد

پایگاه اطلاع رسانی خبردیشموک، به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حسین کلانتری در نشست ستاد کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور تنی چند از مقامات عالیرتبه هلال‌احمر کشور اظهار کرد: استانی کوهستانی و جنگلی هستیم که مناطق حفاظت شده دارد و همچنین بافت آن به گونه‌ای است که بحث سیل و زلزله را داریم و باید یک پایگاه دائم بالگردی در استان داشته باشیم و استقرار بالگرد در استان خیلی مهم است.

وی ادامه داد: در دیداری که با همتی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کشور داشتیم قول دادند که تا بهمن‌ماه بالگرد در استان استقرار پیدا کند همچنین دو تا از شهرستان‌های ما شعبه ندارند و کمبود خودرو داشتیم که دستور آن‌ها را نیز دادند.

این مسوول گفت: از مجموعه هلال احمر استان هم قدردانی می‌کنیم که در حوادث همیشه خط مقدم بوده‌اند جوانان هلال‌احمر اقدامات خوبی داشته‌‌اند هلال احمر استان و مدیر آن تشکیلاتی و پای کار است و هر دستگاهی اعلام نیاز کرده پاسخ داده۹ است.

وی افزود: در سقوط تلخ هواپیما خود را خوب نشان دادند و کل مجموعه به عنوان امدادگر در صحنه حضور داشتند در قضیه کرونا در غربالگری پا به به پا در صحنه بودند یک ماه قبل از دستور رهبری طرح سفیران سلامت را با محوریت هلال احمر استان کار کردیم و عملیات به خوبی انجام شد و بعد هم طرح آمران سلامت را به خوبی در استان پیاده کردند.

انتهای پیام/م: آ

  • نویسنده : مالک آهنگ