تذکر فرماندار کهگیلویه به رهاسازی حفاریهای اب و فاضلاب / اقدام عاجل مدیر
تذکر فرماندار کهگیلویه به رهاسازی حفاریهای اب و فاضلاب / اقدام عاجل مدیر
پیرو واکنش فرماندار کهگیلویه به حفاریهای طولانی مدت اجرای پروژه جمع‌آوری و اصلاح شبکه اب در شهر دهدشت اقدام فوری صورت گرفت.

به گزارش خبر دیشموک ، پیرو واکنش فرماندار کهگیلویه به حفاریهای طولانی مدت اجرای پروژه جمع‌آوری و اصلاح شبکه اب در شهر دهدشت اقدام فوری صورت گرفت

سید عبد العزیز موسوی با انتقاد از حفاری‌های اداره آب و فاضلاب در شهر دهدشت اظهار داشت: بعضا در برخی خیابان های شهر عملیات حفاری انجام شده و روزها بدون هیچ اقدامی رها شده و بسا طولانی شدن موضوع منجر به اتفاقات ناگوار بخصوص برای کودکان می شود که قابل جبران نیست

وی با بیان اینکه گرد و خاک ناشی از حفاری و کنده‌کاری‌ها یک معضل شده و شهروندان را آزار می‌دهد، افزود: عبور و مرور در برخی خیابان ها و معابر شهر مختل شده است این موضوع باعث نگرانی و دردسر برای ساکنین شده به شکلی که ساکنین در برخی معابر مرکز شهر به سختی تردد میکنند.

رییس کمیته حفاری شهرستان کهگیلویه با تاکید بر سرعت بخشی به روند اقدامات و برنامه ها و احساس مسئولیت مضاعف در رسیدگی به مشکلات و ارائه خدمات تصریح کرد: افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد مدیران طی بازدیدهای میدانی مهم است و نظر سنجی می شود.

وی افزود :با وجود اینکه ادارات خدمات رسان پای کار هستند ولی به دلیل برخی ناهماهنگی ها ، روند اقدامات و برنامه ها اغلب از سرعت رضایت بخشی برخوردار نیست.

وی خاطر نشان کرد : برای یک مدیراسلامی بهترین مصداق خدمتگزاری خدمت همراه با احساس مسئولیت است .

انتهای پیام/