تاکید اعضای ستاد انتخابات استان برهم افزایی در فرایند انتخابات
تاکید اعضای ستاد انتخابات استان برهم افزایی در فرایند انتخابات
در نشست امروز شورای ستاد انتخابات استان کهگیلویه بویراحمد، برهمدلی و هم افزایی اعضای ستاد و دیگر هیات‌های اجرایی برای سالم و باشکوه برگزار کردن انتخابات ۱۱ اسفند تاکید شد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، جوکاررییس دفتر و بازرسی شورای نگهبان استان در این نشست بر رعایت قانون توسط مجریان انتخابات تاکید کرد و گفت: معنای همدلی در انتخابات یعنی اینکه همه برای یک هدف تلاش کنیم و در این راه قانون باید فصل الخطاب باشد و صلاحیت شخصی در حوزه اجرا و نظارت نباید جایگاهی داشته باشند.

قلی پور رییس بازرسی استانداری نیز در این نشست با اشاره به زمان قانونی تبلیغات انتخابات گفت: زمان تبلیغات ۸ روز قبل از روز اخذ رای است و ۲۴ ساعته قبل از شروع رای گیری هم تبلیغات متوقف می‌شود.
دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: افراد تمام شعب اخذ رای در استان را رصد می‌کنیم وهر شعبه‌ای که نیرو‌ها را یک دست چیده باشد به استاندار گزارش می‌دهیم تا در شعب‌ها، انصاف و عدالت رعایت شود.
حسینی خواه، هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی را سه رکن انتخابات دانست و گفت: با وجود این ارکان، هر کسی که بخواهد انتخابات را زیر سوال ببرد، باید در قضاوت او شک کرد.

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ