بیوگرافی صالح حردانی بازیکن (دیشموکی) استقلال تهران +تصاویر
بیوگرافی صالح حردانی بازیکن (دیشموکی) استقلال تهران +تصاویر
صالح حردانی متولد ۲۴ شهریور ماه ۱۳۷۷ است. این بازیکن استقلال در دیشموک دیده به جهان گشود. قد صالح حردانی ۱۷۶ سانتیمتر می باشد. او دارای برادری به نام صابر است.

به گزارش خبر دیشموک،    صالح حردانی امسال در نقل و انتقالات به استقلال اضافه شد، در ادامه با بیوگرافی صالح حردانی با ما همراه باشید.

نام:صالح حردانی

زادگاه:دیشموک

ملیت:ایرانی

پیشه:فوتبالیست

قد:۱۷۶ سانتی متر

بیوگرافی کامل صالح حردانی

صالح حردانی متولد ۲۴ شهریور ماه ۱۳۷۷ است. این بازیکن استقلال در دیشموک دیده به جهان گشود. قد صالح حردانی ۱۷۶ سانتیمتر می باشد. او دارای برادر کوچکتری به نام صابر است.

تیمهای صالح حردانی

صالح حردانی، عضو تیم شاهین رامهرمز بود که به تیم امید فولاد توسط شخصی به نام حمید نادریان معرفی شد و پیش از این با نظر نکونام توانست به تیم بزرگسالان ملحق شود و برای تیمش در هفته ی اول، راهی میدان شود تا تجربه ی بازی با نکونام برای نخستین بار در لیگ برتر را داشته باشد.

او در تهران در هفته دوم توانست در دقیقه ۹۶ در مقابل استقلال استراماچونی با ارسالی دقیق از سمت راست، گلزنی کند.

صالح حردانی، عملکرد خوبی در بازی قبل در مقابل سایپا از خود نشان داد و توانست با ادامه حضور در سمت راست خط دفاعی مقابل سایپا، مزد عملکرد درخشانش را بگیرد. خستگی سعادت که در دفاع، ناپذیر بود؛ توانست پاس پاتوسی را در دقیقه ۸۷ با یک ضربه محکم به گل تبدیل کند تا در لیگ برتر، نخستین گلش را به ثمر برساند.

حضور صالح حردانی در استقلال

صالح حردانی در سال ۱۴۰۰ به استقلال پیوست.

آجرلو مدیرعامل استقلال درباره او می گوید: آقای حردانی می‌تواند سرمایه فنی و اقتصادی خوبی برای استقلال باشد. ما ایشان را در کنار تیم استقلال برای قهرمانی نیاز داشتیم. کادرفنی این خواسته را داشت و خوشحالم که این اتفاق خوب رقم خورده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال خطاب به حردانی گفت:امیدوارم بتوانی در جام حذفی و لیگ، کمک موثری کنی. هواداران منتظر تو بودند. استقلال تیم بزرگی است و کسانی که در آن بازی می‌کنند، باید دل و خواسته‌شان با استقلال باشد.

پس از صحبت‌های مصطفی آجورلو، صالح حردانی گفت:خدا را شکر می‌کنم که امروز این افتخار را کسب کردم که در خدمت شما باشم و ان‌شاءالله که بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و بهترین بازی‌ها را ارائه دهم و در نهایت بتوانیم با کمک هواداران عزیز استقلال، بازیکنان و تلاش کادرفنی، قهرمانی لیگ و حذفی را به دست آوریم.

همسر صالح حردانی

صالح حردانی مجرد می‌باشد و هنوز ازدواج نکرده است.

انتهای پیام/