بیش از یک هزار بازمانده از تحصیل  در استان/ زنگ خطر برای آموزش و پرورش
 بیش از یک هزار بازمانده از تحصیل  در استان/ زنگ خطر برای آموزش و پرورش
 معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و ۱۲۰ نفر، بازمانده از تحصیل در سطح استان وجود دارد که ۵۰ درصد از آنها شناسایی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سید حمزه باقری نژاد روز چهارشنبه در جلسه در جلسه قرارگاه جهادی و عدالت تربیتی استان گفت: از ۵۰ درصد بازماندگان شناسی شده در سطح استان، ۷۰ درصد از آنها، به چرخه آموزش برگشته است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استان در ادامه با اشاره به عدالت آموزش در استان گفت: تحقق عدالت آموزشی که از اولویت‌های دولت سیزدهم است با جدیت در استان دنبال می شود.

حسینعلی عزت خواه تاکید کرد: پوشش و پاسخ به حوزه تعلیم و تربیت به دلیل گستردگی و فرا سازمانی، نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و مشارکت های مردمی در این حوزه است.

در این جلسه اعضای قرارگاه جهادی و عدالت تربیتی دیدگاههای خویش را در رابطه با کمک به عدالت آموزشی و تربیتی در سطح استان مطرح و تبادل نظر کردند.

استان کهگیلویه و بویراحمد با ۷۲۶ هزار نفر جمعیت،هشت شهرستان و۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه و حدود ۱۷۲ هزار دانش آموز و بزرگسال و در بیش از ۳۰۱۸باب آموزشگاه زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد دانش آموز، ۱۲هزار در پیش دبستانی و مهدکودک استان حضور دارند.

از کل دانش آموزان استان، ۴۹ درصد از آنها را دختران و ۵۱ درصد را پسران تشکیل می دهند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ