بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرد
بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرد
 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۶۰۰ میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری کرده که این حجم سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساختی از جمله مسجد، راه، خانه بهداشت، خانه عالم و غیره بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،  شایان نادری روز دوشنبه در آئین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: در کنار فعالیت‌های ستاد اجرائی فرمان امام(ره) زیر مجموعه ستاد خدمات گسترده‌ای را در سطح استان ارائه داده‌اند.

 

وی با اشاره به خدمات بنیاد ۱۵ خرداد در حوزه فرزندآوری، افزود: به خانواده‌های دوقلو، سه قلو و سه فرزند در استان خدماتی ارائه شده است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۲ کارخانه بزرگ در حال احداث و راه اندازی است که یکی از آن ها، کارخانه قند یاسوج به دلیل سرنوشت تلخی که داشت برای ما حیثیتی شده و تا هفته‌ های آینده این کارخانه به مدار تولید بر می‌گردد.

 

نادری عنوان کرد: کارخانه هاربی فارمد گچساران را داریم که این کارخانه زمینه اشتغالزایی زیادی را در استان رقم خواهد زد.

 

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد در بحث گیاهان دارویی رتبه ۲ کشور را دارد، ابراز کرد: با راه اندازی کارخانه هاربی فارمد گیاهان دارویی گچساران در حوزه این گیاهان اشتغالزایی خوبی انجام می‌گیرد و از طرف دیگر جلوی خام‌فروشی، از بین رفتن و ریشه‌کنی گیاهان دارویی گرفته می‌شود و ارزش افزوده خوبی می‌تواند داشته باشد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به یک ابهام در خصوص استخدام نیروهای کارخانه‌های قند یاسوج و هاربی فارمد گچساران، گفت: بر خلاف رویه نادرست در خصوص بکارگیری نیروها که اخیراً حواشی زیادی را در سطح استان بوجود آورده است، نیروی انسانی مورد نیاز کارخانه‌های قند یاسوج و هاربی فارمد گچساران از طریق آزمون گرفته خواهد شد و اصل شایسته‌سالاری رعایت می‌شود.

وی ادامه داد: با روحیه و کار جهادی گره‌های زیادی در کشور باز شده است، با این وضعیت گاهی ناکارآمد اداری کاری پیش نمی‌رود و اگر الان می‌بینیم که موشک‌های قاره پیما داریم نتیجه همین روحیه جهادی است.

به گزارش ایرنا، آئین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری با حضور سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره)و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد.

  • نویسنده : مالک آهنگ