بسیج بزرگترین حرکت اجتماعی بعد از پیروزی انقلاب است
بسیج بزرگترین حرکت اجتماعی بعد از پیروزی انقلاب است
سخنگوی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بسیج بزرگترین حرکت اجتماعی بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی به شمار می‌شود.

به گزارش خبر دیشموک به نقل از خبرگزاری بسیج ،  یوسف شاکر امروز در گفت و گو با خبرنگار در ارومیه، اظهار کرد: بسیج یک حرکت اجتماعی است، که در هر جامعه ای با توجه به فرهنگ مردم و به اشکال مختلفی در اثر شرایط خاص به وجود می‌آید، به طوری که بسیج بزرگترین حرکت اجتماعی بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه تفکر و فرهنگ بسجی در تاریخ اسلام ریشه‌های عمیق دارد، اضافه کرد: حتی در دوران صدر اسلام به هنگام حمله کفار و منافقین علیه مسلمانان، زمانی که فرمان تشکیل نیروی مبارز علیه آنها داده می شد، مسلمانان داوطلبانه در مساجد گردهم می آمدند، تا توان خود را از نظر نیروی انسانی و تجهیزات نظامی برای مقابله با دشمنان اسلام بسیج کنند.

این مسئول با بیان اینکه در طول تاریخ اسلام و ایران همواره دشمنان سعی کرده اند، به اشکال مختلف از پیشرفت و ترقی مسلمانان جلوگیری کنند، اضافه کرد: بنابراین برای مقابله با مخالفان انقلاب و نظام، بسیج شکل گرفت.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران الهام گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است، از نخستین روزهای پیروزی با توطئه های گسترده و سازمان‌یافته دشمنان اسلام رو به رو شده است.

سخنگوی سپاه شهدای استان خاطرنشان کرد: عظمت اهداف انقلاب و گستردگی توطئه های دشمنان، ایجاب می کرد که برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی، ارزش‌ها و اهداف آن در برابر شبیخون ابرقدرت‌ها ایستادگی کند، بنابراین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، به فرمان امام خمینی، بسیج شکل گرفت.

وی فرا رسیدن هفته بسیج را به اقشار مختلف مردم تبریک گفت و اظهار کرد: به مناسبت نکوداشت این ایام ۳ هزار و ۶۰۰ ویژه‌برنامه در قالب ۱۸۴ عنوان با شعار «بسیج پاره تن مردم است» اجرا می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی، افتتاح ٧٠ پروژه عمرانی با اعتبار ١٧٠ میلیارد ریال، نواختن زنگ بسیج در مدارس منتخب، آغاز پویش نذر خون، برگزاری چندین نمایشگاه و تقدیر از فعالان طرح «شهید سلیمانی» را برنامه‌های این ایام برشمرد.

این مسئول، ارائه خدمات رایگان پزشکی، برگزاری رزمایش سراسری ثامن، جشنواره سراسری مالک اشتر، رزمایش اقتدار بسیج، همایش سران و عشایر را برنامه‌های دیگر هفته بسیج ذکر کرد.

انتهای پیام/بسیج

  • نویسنده : مالک آهنگ