برگزاری کارگاهای فرهنگی_اجتماعی در دیشموک+تصاویر
برگزاری کارگاهای فرهنگی_اجتماعی در دیشموک+تصاویر
مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک از برگزاری کارگاههای مختلف فرهنگی خبر داد.
برگزاری کارگاه‌های فرهنگی، اجتماعی به همت بنیاد علوی در دیشموکمدیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک گفت: بنیاد علوی جهت رفع آسیب‌های اجتماعی در بخش دیشموک اقدام به برگزاری کارگاه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی کرد.

اسفندیار مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار در دیشموک اظهار کرد:  بنیاد علوی در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی در بخش دیشموک اقدام به برگزاری کارگاه‌های مختلف فرهنگی کرده و تاکنون در ماه جاری بیش از ۱۰ کارگاه در بخش دیشموک برگزار شد.

مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک گفت : هم اکنون کارگاه مهارتی والدین در حال اجراست و تاکنون در روستاهای، مورخانی،  دشتک ، سردو، رودایوک ، دهنو و اسفندان این کارگاه برگزار شد.

مختاری در ادامه افزود : دوره تربیت مربی آموزش خانواده  با حضور ۵۰  نفر از بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی شهر دیشموک این هفته برگزار شد

وی هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را  تقویت بانوان فعال فرهنگی ، اجتماعی  در جهت اجرای این طرح دانست و گفت: این کارگاه‌ها توسط همین بانوان در روستاها برگزار خواهد شد.

بذرافشان معاون فرهنگی  نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک گفت: هدف از اجرای چنین برنامه هایی در بخش دیشموک، جلوگیری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده است و بیشتر برنامه های حوزه فرهنگی بنیاد علوی در همین راستا خواهد بود.

بذرافشان اضافه کرد:  تاکنون مسابقات مختلف کتابخوانی هم در سطح بخش دیشموک برگزار شد و این فعالیت فرهنگی هم باهدف تعمیق  و ترویج فرهنگ کتابخوانی در حال اجراست ، و بعد از هر مسابقه ضمن ترویج این امر مهم در سطح بخش دیشموک ، به نفرات برتر هر دوره جوایزی از طرف بنیاد علوی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/