باید واقعیت ها را به مردم بگوییم و از فضای دو قطبی در جامعه بپرهیزیم
باید واقعیت ها را به مردم بگوییم و از فضای دو قطبی در جامعه بپرهیزیم
فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه سپاه در انتخابات وظیفه روشنگری دارد گفت:سپاه و بسیج حق ندارند در انتخابات از شخص خاصی حمایت کنند اما وظیفه آنهاست ضمن دفاع از آرمان ها زمینه مشارکت همه جانبه را مهیا کنند.

سردار حمید خرم دل در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت سوم و چهارم خرداد افزود؛ بعد از فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس دو اتفاق مهم صورت گرفت و دشمن از حالت تهاجمی به حالت تدافعی رفت و دوم اینکه قبل از این عملیات دشمن قسمت های زیادی از کشور را فتح کرده بود که با فتح خرمشهر امید زیادی در دل رزمندگان ایجاد کرد و منشا پیروزی های بعدی شد.

وی با طرح این سوال که چه عواملی باعث پیروزی ما در عملیات بیت المقدس شد گفت؛ وحدت بین سپاه و ارتش و بسیج مردمی، تحول روحی و معنوی در کشور با فرمایش امام خمینی ره و برکت خون شهدا و ابتکار و خلاقیتی که بوجود آمد موجب شد بخش زیادی از ایران اسلامی از دست دشمن بعثی بازپس گیری و آزاد شود.

وی ابراز داشت ؛ معنای این موضوع این است که هرگاه وحدت داشته باشیم و به لحاظ روحی و معنوی با ولایت باشیم و در تنگناها با ابتکار و خلاقیت عمل کنیم پیروزی از آن ماست.

سردار خرم دل تصریح کرد ؛ امروز جمهوری اسلامی ایران و جریان مقاومت در منطقه و در غرب آسیا در حدی از اعتلا و تعالی و قدرت رسیده و دنیای استکبار را به فرسایش رسانده است.

وی به وقایع جنگ یمن اشاره کرد و گفت ؛ تا چند سال قبل یمن چه وضعیتی داشت و عربستان سعودی با برخورداری از یکهزار جنگنده که می توانست در عمق خاک یمن مانور انجام دهد امروز در مقابل نیروهای مقاومت یمن مستاصل شده است و پهبادهای یمنی بلای سنگینی بر سر رژیم سعودی آورده است.

وی به شکست آمریکا و اسرائیل و داعش‌ در مناطق سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، لبنان، فلسطین اشاره کرد و گفت ؛ در تمام این مناطق جریان مقاومت دشمن را درمانده کرده است و در فلسطین برای نخستین بار همه به پا خواستند و موشک های مقاومت معادلات اسرائیل و گنبد آهنینش را به هم ریخت.

سردار خرم دل ابراز داشت؛ در سایه مقاومت مردم ایران امروز شرق و غرب یک طرف میز مذاکره قرار دارند و جمهوری اسلامی نیز با عزت و اقتدار در طرف دیگر که این موضوع بسیار مهم و حیاتی است.

وی تصریح کرد : وعده الهی است که هر جا مومنین تحت فشار قرار گیرند این مقاومت رحمت است و دشمنان فرسوده می شوند.

وظیفه سپاه در انتخابات روشنگری است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به انتخابات ۲۸ خرداد در کشور اشاره کرد و گفت: به عنوان سپاه و بسیج حق نداریم له یا علیه هیچ کاندیدی اظهار نظر کنیم اما وظیفه داریم روشنگری کرده و زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

وی گفت؛تامین امنیت انتخابات یکی از وظایف سپاه و نیروی انتظامی است و حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است.

وی خطاب به خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت؛ یک جنگ نابرابر در پیش داریم و همانگونه که همه در دوران دفاع مقدس پای کار بودند باید امروز نیز مشارکت گسترده داشته باشند و خبرنگاران نیز رسالت هایی دارند که باید به آن عمل کنند.

فرمانده ارشد نظامی استان با بیان اینکه یکی از تلاش های دشمن در داخل و خارج این است که مردم در انتخابات پیش رو شرکت نکنند گفت؛ به میزانی که مشارکت مردم در انتخابات افزایش پیدا کند به معنای این است که مردم به این انقلاب امید دارند و رئیس جمهوری که با پشتوانه رای مردم انتخاب شود موجب ناامیدی دشمنان است و مهر تایید دیگری بر آری به جمهوری اسلامی.

سردار خرم دل ابراز داشت؛ علیرغم تمام تحریم ها ، فسادهای اداری ، خود تحریمی ها و … مردم در برابر فشارها ایستادگی می کنند اما ناکارآمدی باعث شده که در تامین کالاهای اساسی مردم بمانیم و با کد ملی مرغ دریافت کنیم که این موضوع ناشی از بی کفایتی و ناکارآمدی و تحریم داخلی است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد؛ امروز موشک های ما بخش های مختلف شناورها را هدف قرار می دهند که اوج قدرت ایران است و پهبادهایی که بدست دانشمندان ما ساخته می شوند کم نظیر است اما از تامین مرغ و تخم مرغ عاجزیم؟ !

وی با بیان اینکه رسانه ها باید افکار عمومی را با واقعیات مواجه کنند افزود؛ ما هم هسته ای را می خواهیم و هم معیشت مردم را در نظر می گیریم و مردم نباید بر سر دوراهی قرار بگیرند و تبیین این موضوعات وظیفه رسانه هاست.

سردار خرم دل تاکید کرد؛ فضای مجازی یک واقعیت است و هر کشوری الزاماتی دارد اما در کشور ما به بهآنه آزادی می گویند هیچ قید و بندی نباشد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت؛ ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای به صورت مجانی برای ما فیلم و خبر پخش می کنند و اعلام می کنند که جمهوری اسلامی عامل بدبختی مردم است.

سردار خرم دل گفت؛ همه ما وظیفه داریم به عنوان یک سرباز فارغ از هر گونه گرایش و جناحی بر روی کلیت های نظام و انقلاب وفاق و همدلی داشته باشیم.

وی افزود؛ باید واقعیت ها را به مردم بگوییم و از فضای دو قطبی در جامعه بپرهیزیم.

فرمانده ارشد نظامی استان ابراز داشت؛ بر اساس ارزیابی ها استان کهگیلویه و بویراحمد و یکی از استان های دیگر بالاترین میزان مشارکت مردمی در انتخابات را خواهند داشت و همانند انتخابات مجلس که ۷۱ درصد مشارکت را داشت باردیگر برگ زرینی را رقم می زند.

انتهای پیام