اهمیت توجه به امنیت غذایی مردم در کشور/تاکید بر نظارت استفاده از فضای مجازی در دیشموک/ایران اسلامی قوی‌تر از چهل‌سال گذشته/پیشرفت‌های نیروی دریایی سپاه/تهدید و تحریم در مقابل اراده ملت ایران بی‌اثر است/یاد و‌ تفکر شهید سردار سلیمانی روزبه‌روز زنده‌تر می‌شود
اهمیت توجه به امنیت غذایی مردم در کشور/تاکید بر نظارت استفاده از فضای مجازی در دیشموک/ایران اسلامی قوی‌تر از چهل‌سال گذشته/پیشرفت‌های نیروی دریایی سپاه/تهدید و تحریم در مقابل اراده ملت ایران بی‌اثر است/یاد و‌ تفکر شهید سردار سلیمانی روزبه‌روز زنده‌تر می‌شود
امام جمعه دیشموک تصریح کرد: گسترش دروغ، بی‌اخلاقی‌، شایعه‌پراکنی، بی‌بندباری و ارتباطات وسیع و دوستی‌های نامتعارف، از هم‌پاشیدن خانواده‌ها و گوشه‌گیری از جمله آسیب‌ها ی استفاده نامطلوب و منفی از فضای مجازی است.

به گزارش خبر دیشموک حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته؛ به گسترش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اشاره و اظهار کرد: باید تقوا در این فضا هم گسترش داده شود.

وی افزود: به خانواده‌ها آموزش داده شود که در فضای مجازی جامعه باید تقوا باشد.

راوند تصریح کرد: گسترش دروغ، بی‌اخلاقی‌، شایعه‌پراکنی، بی‌بندباری و ارتباطات وسیع و دوستی‌های نامتعارف، از هم‌پاشیدن خانواده‌ها و گوشه‌گیری از جمله آسیب‌ها ی استفاده نامطلوب و منفی از فضای مجازی است.

امام جمعه دیشموک تاکید کرد: خانواده‌ها و والدین در بحث استفاده از فضای مجازی و اینترنت و گوشی تلفن همراه حساس باشند و توجه داشته باشند که بی تقوایی در فضایی مجازی نباشد.

راوند خطیب نماز جمعه دیشموک، در ادامه به فرمایشات رهبری در دیدار با شرکت کنندگان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت اشاره و بیان کرد: نکات مهمی از جمله اینکه نظام جمهوری اسلامی یک واقعیتی است که در روی کره زمین وجود دارد در این دیدار بیان شده است.

امام جمعه دیشموک بیان کرد: در فرمایشات رهبری آمده است که نظام اسلامی تاب‌آور در مقابل دشمنی‌ها و حملات بوده و توانست ایستادگی و مقابله کند و قوی شود و امروز جمهوری اسلامی کشور چهل سال قبل نیست و به یک حقیقت واقعی و مهم تبدیل شده است.

رواند اضافه کرد: دشمنان از مقاومت و تاب‌آوری و تحمل ملت ایران، از این جهت که تهدید و تحریم علیه همه امورات این نظام مقدس اسلامی کردند ولی در مقابل اراده ملت ایران ناتوان ماندند و هرگز نتوانستند بر اراده ملت ایران تسلط پیدا کند و کاری انجام دهند، عصبانی هستند.

امام جمعه دیشموک به شهادت سردار دلها اشاره و گفت: یاد و تفکر و اندیشه سردار شهید سلیمانی محبوب و در دلها و قلوب تمام مردم روز به روز بیشتر می شود.

رواند تشریح کرد: در این همه مدت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق بوده و در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کرده است و هدایت بصیرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری برگرفته از بصیرت الهی و کیاست باور عمیق به مردم واقعا بی نظیر بوده است.

امام جمعه دیشموک به پیشرفت و موفقیت‌های نیروی دریای اشاره و خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه و پیشتازی ایران در این مسیر در سالهای گذشته از این حیث که دشمن می‌گفت ما تحریم کردیم و چطور اینها پیشرفت کردند، همه را متحیر و متعجب کرده است.

رواند بیان کرد: با تحریم‌های فشرده نه تنها مانع نشدند بلکه ایران اسلامی نشان داد در تحریم متوقف نمی‌شود بلکه پیشرفت زیادی خواهد کرد.

امام جمعه دیشموک تولید شناورهای جدید سپاه را قابل تحسین دانست و گفت: دستیابی به شناورها و موشک‌های بومی قدرت رزم نیروی دریای کشور را افزایش داد و خدا را بابت توانایی دانشمندان عزیز کشورمان شاکر هستیم.

راوند، به اهمیت بحث امنیت غذایی اشاره کرد و گفت: باید به این مسئله توجه شود؛ تنها راه نجات استفاده از فناوری های دانش بنیان است.

وی افزود: از ۷۲۴۵ شرکت دانش بنیان؛ فعالیت صرفا ۴درصد از این شرکت در بحث امنیت غذایی بسیار کم است که دولت سیزده هم در این راستا باید گام مهمی بردارد.

رواند در پایان به رویداد بزرگ اربعین در دنیا اشاره کرد و گفت: این رویداد بزرگ توسط بسیاری از مردم دنیا دنبال می شود ولی رسانه‌های غربی تلاش دارند بگویند این رویداد فقط توسط شیعیان دنبال می‌شود، باوجود اینکه کشورهای زیادی از دنیا در این رویداد شرکت می کنند ولی رسانه‌های غربی سانسور می‌کنند که مردم دنیا نبینند و می‌خواهند واژه اربعین را کم جلوه دهند که با حضور میلیونی مردم زائر از سراسر دنیا در اربعین، دشمنان قسم خورده اسلام موفق نمی‎شود نقشه‌های خود را عملی کنند.

خطیب نماز جمعه دیشموک متذکر شد: از خدمات دولت در مدت اخیر دولت سیزده‌هم تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/