اقدام خیر خانواده شهدا
اقدام خیر خانواده شهدا
مسوول گروه جهادی شهیدان نورانی اهواز گفت: به همت جمعی از خانواده معظم شهدا پنج زوج خوزستانی به خانه بخت رفتند و جشن ازدواج خود را بر پا کردند.

به گزارش خبر دیشموک، سرکار حاجیه خانم نورانی مسئول گروه جهادی شهیدان نورانی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار  اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم با همت دوستان و همراهان، پنج زوج جوان را در ایام دهه ولایت و عیدغدیرخم راهی خانه بخت کنیم.

وی در همین ارتباط بیان کرد: دو زوج از این عزیزان ساکن مناطق زلزله‌زده شهرستان اندیکا هستند و سه زوج دیگر هم در روستاهای اطراف اهواز سکونت دارند.

مسئول گروه جهادی شهیدان نورانی اهواز عنوان کرد: جشن عروسی این زوج‌های جوان با یاری خداوند در تالار ملی حفاری اهواز انجام شد که رضایت آنها را در پی داشت.

وی درباره نحوه کمک به این زوج‌ها برای برپایی جشن عروسی و ازدواج آنها تصریح کرد: لباس عروس، لباس داماد، سفره عقد، آرایشگاه عروس و داماد و ماشین عروس با کمک گروه جهادی شهیدان نورانی اهواز فراهم شد.

نورانی خاطرنشان کرد: همچنین با هماهنگی صورت گرفته از سوی گروه جهادی شهیدان نورانی اهواز شام عروسی این عزیزان نیز تامین شد و عروس و دامادها به آتلیه هم رفتند.

وی درباره هدایای داده شد به زوج‌های جوان توضیحاتی ارائه داد و افزود: سرویس تشک و پتو، سرویس ظروف چینی و یک کارت هدیه ۶۰۰ هزار تومانی از سوی گروه جهادی شهیدان نورانی اهواز به آنها اهدا شد.

مسئول گروه جهادی شهیدان نورانی اهواز اضافه کرد: همچنین از سوی گروه جهادی سیدالشهدا نیز یک اجاق گاز به این زوج‌های جوان خوزستانی اهدا شد.

نورانی درباره تامین هزینه‌های ازدواج این پنج زوج خوزستانی نیز گفت: این هزینه از سوی جمعی از خانواده‌های شهدا و خیران پرداخت شد که گروه جهادی شهیدان نورانی اهواز بانی این امر خیر بوده است.

انتهای پیام/ی