اختصاص ۴۰ میلیارد تومان از متمم سفر دولت به راه‌های روستایی دیشموک
اختصاص ۴۰ میلیارد تومان از متمم سفر دولت به راه‌های روستایی دیشموک
حاجی‌زاده در خصوص گازرسانی به دیشموک از چاروسا تا اسفندان به سمت سرپر نعمت الهی، دلی ده احمد و مسیر منتهی به دیشموک گفت: لوله‌گذاری این قسمت انجام و کار در یک پروسه ۶ تا ۷ ماه به اتمام می‌رسد تا مردم هر چه سریعتر گازدار شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبردیشموک،کیامرث حاجی‌زاده در جمع‌بندی سفر به منطقه دیشموک گفت: رسیدگی به مناطق محروم از اولویت نظام و تاکید دولت است که در همین راستا به همراه ۱۵ مدیرکل و معاون مدیر از مناطق مختلف دیشموک بازدید کردیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازدید از روستاهایی مانند آجم، بناری و گندمکار و پروژه‌های در دست اجرا در دیشموک گفت: سفر استاندار و سایر مدیران به منطقه مصوباتی داشت و پروژه‌هایی که تعریف شد فعال هستند، ضمن اینکه از محل سفر رئیس جمهور و همچنین اعتبارات محرومیت‌زدایی ارقام خوبی برای توسعه زیرساخت‌های دیشموک اختصاص داده شد.

وی بیان کرد: یکی از آرزوهای دیرینه مردم مناطق گرمسیری استان تعیین تکلیف محور اصلی به شرق خوزستان است که ماده ۲۳ پروژه اتصال به باغ‌ملک اخذ و ۴۷ میلیارد تومان اعتبار اولیه در نظر گرفته شد که کار مطالعات ۴ کیلومتر از محور قلعه رئیسی- دیشموک و باغ ملک انجام و پروژه امسال به مناقصه می‌رود، بقیه محور هم سال آینده به مناقصه گذاشته می‌شود.

حاجی‌زاده با بیان اینکه رود سمه مرتب طغیان می‌کند که در همین زمینه اعتبار گذاشتیم تا پل احداث شود، از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان از متمم سفر دولت به راه‌های روستایی دیشموک خبر داد و عنوان کرد: علاوه بر اعتبارات استانی، اعتبارات ملی و توازن برای تکمیل زیرساخت‌های دیشموک دیده شده است.

وی با اشاره به اتصال جاده دلی احمد به خوزستان گفت: سایر جاده‌های دیشموک را به لحاظ اعتباری اختصاصی دیدیم.

حاجی‌زاده در خصوص گازرسانی به دیشموک از چاروسا تا اسفندان به سمت سرپر نعمت الهی، دلی ده احمد و مسیر منتهی به دیشموک گفت: لوله‌گذاری این قسمت انجام و کار در یک پروسه ۶ تا ۷ ماه به اتمام می‌رسد تا مردم هر چه سریعتر گازدار شوند.

معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پروژه آبرسانی به منطقه گندمکار دیشموک گفت: از اعتبارات ملی ۴۰ میلیارد به این پروژه اختصاص داده شد و پیمانکار پای است، کار جاده مانده بود که پیمانکار آب منطقه‌ای این کار را انجام داده است.

وی بیان کرد: راه‌های روستایی هنوز با مشکلاتی مواجه هستند که برای دیشموک مصوب کردیم راهداری و آب منطقه هر کدام یک لودر در دیشموک مستقر کنند تا در موقع بارش باران و برف مشکلی پیش نیاید.

حاجی‌زاده بیان کرد: برای تقویت ولتاژ برق منازل دو دستگاه ترانس برای این منطقه مصوب کردیم، ضمن اینکه مردم مشکل آب دارند که عده‌ای از چاه استفاده می‌کنند و مشترک آب فاضلاب به شمار نمی‌آیند که گفتیم جلسه‌ای برای رفع این موضوع تشکیل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سال جاری ۶ سالن مدیریت بحران برای استان مصوب کردیم که دیشموک یکی از مناطقی است که امروز سالن مدیریت بحران با اعتبار ۶ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

حاجی‌زاده به کلنگ‌زنی مدارس و برخی اقدامات در زمینه تجهیز و تعمیر مدارس اشاره و عنوان کرد: لنده و دیشموک پایلوت محرومیت‌زدایی هستند که بنیاد علوی کارهای خوبی در هر دو منطقه انجام داد و امروز به این منطقه آمدیم تا نظارت فنی بیشتری بر کیفیت پروژه‌ها که از وظایف ما است انجام دهیم.

حاجی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: سفر و متمم سفر فرصت خوبی است که استان در ریل عمرانی قرار بگیرد که در این زمینه پروژه‌های عظیمی برای توسعه استان تعریف شده است.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ