دستور ویژه  تشکیل کمیته ای کارشناسی شده برای خودکشی های دیشموک ؛موحد در فکر دیشموک
دستور ویژه  تشکیل کمیته ای کارشناسی شده برای خودکشی های دیشموک ؛موحد در فکر دیشموک
عصر امروز حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با دکتر وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور دیدار کرد

سید محمد موحد در این دیدار با تاکید به افزایش ناهنجاری های اجتماعی و خودکشی ها در استان و شهرستان کهگیلویه و به ویژه در شهر دیشموک که به یک امر بسیار خطرناک برای سلامت اجتماعی مردم تبدیل شده است، گفت: این آمار هر روز متاسفانه افزایش پیدا می کند.

پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: از سازمان بهزیستی کشور انتظار می‌رود با تشکیل کمیته ای کارشناسی ، بحث خودکشی در استان و به ویژه در شهر دیشموک را بررسی و اقدامات فوری صورت پذیرد.

موحد تصریح کرد: در شهرستانهای چرام،لنده و بهمئی اورژانس اجتماعی وجود ندارد و وجود اورژانس اجتماعی در این مناطق بسیار مهم و ضروری دانست و خواستار مساعدت سازمان بهزیستی کشور در این زمینه شد.

سید محمد موحد با تاکید بر محرومیت های موجود در شهرستان های چهارگانه حوزه انتخابیه خویش از دکتر قبادی دانا خواستار مساعدت در امر کمک به مددجویان در زمینه های مختلف از جمله کمک به اشتغال و ازدواج آنان شد.

دکتر وحید قبادی دانا در این دیدار نیز از سید محمد موحد بخاطر پیگیری‌های خود در زمینه مشکلات اجتماعی و معضلات مددجویان بهزیستی تقدیر و تشکر کرد.

قبادی دانا با تاکید بر مشکلات شهر دیشموک با قول مساعد به تخصص اعتبار فوری و دستور ویژه به معاونت مربوطه خود در مورد اجرای طرح های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای جلوگیری و کاهش معضلات اجتماعی در شهر دیشموک خبر داد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در مورد تجهیز سه شهرستان به اورژانس اجتماعی گفت: در آینده نزدیک هر شهرستان به اورژانس اجتماعی مجهز خواهند شد.

وی در پایان قول مساعدت در مورد کمک به مددجویان استان و شهرستان های چهارگانه در زمینه‌های مختلف اشتغال، ازدواج و… را داد.

انتهای پیام /م:آ