برگزاری دوره آموزشی و میدان تیر گردان امام علی(ع) دیشموک + تصاویر
برگزاری دوره آموزشی و میدان تیر گردان امام علی(ع) دیشموک + تصاویر
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: دوره آموزشی عملی(میدان تیر) گردان امنیتی امام علی(ع) دیشموک با هدف آشنایی و حفظ انسجام در دیشموک برگزار شد.

دوره آموزشی عملی(میدان تیر) گردان امنیتی امام علی(ع) دیشموک با هدف آشنایی و حفظ انسجام و ارتقاء سطح توانمندی بسیجیان، آشنایی با نحوه خشاب‌گذاری و خشاب‌برداری، از بین بردن ترس و آشنایی با تجهیزات نظامی برای بسیجیان برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: میدان تیر بسیجیان  گردان امنیتی امام علی (ع)حوزه مقاومت بسیج دیشموک با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در دیشموک برگزار شد.

 کریم انصاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک اظهار کرد: دوره آموزشی عملی(میدان تیر) گردان امنیتی امام علی(ع) دیشموک با هدف آشنایی و حفظ انسجام برگزار شد.

انصاری افزود: در این دوره یک روزه، بیش از ۲۰۰ نفر از بسیجیان گردان امام علی(ع) با اسلحه سبک و نیمه سبک و آداب نظامی_کمین وضد کمین آشنا و در ادامه در میدان تیر شرکت کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک تصریح کرد: این دوره آموزشی و میدان تیر با هدف آشنایی بسیجیان با قوانین و مقرررات والبته آموزش های نظامی،  آمادگی و حفظ انسجام صورت پذیرفته است.

انصاری اذعان کرد: این برنامه در راستای افزایش توان رزمی، تقویت روحیه شجاعت، ایثارگری، فداکاری و آمادگی همه جانبه برای مقابله با تهدیدات احتمالی برگزار شده است.

 در پایان ضمن برگزاری کلاس‌های تئوری برای بسیجیان برای آموزش مهارت در تیراندازی با در اختیار گذاشتن سلاح سازمانی و تعدادی فشنگ به بسیجیان به صورت عملی نحوه تیراندازی به انها آموزش داده شد.

انتهای پیام/