پیام تبریک “رحمان اندیک” رئیس ورزش و جوانان کهگیلویه به مناسبت هفته تربیت بدنی
پیام تبریک “رحمان اندیک” رئیس ورزش و جوانان کهگیلویه به مناسبت هفته تربیت بدنی

به گزارش مالک آهنگ خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، رحمان اندیک طی پیامی هفته تربیت بدتی را به تمام فعالان در این عرصه تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم ‍ روز تربیت بدنی و ورزش، روز اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای […]

به گزارش مالک آهنگ خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، رحمان اندیک طی پیامی هفته تربیت بدتی را به تمام فعالان در این عرصه تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

‍ روز تربیت بدنی و ورزش، روز اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است.
ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس ورزش وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود.
ورزش نماد قدرت، صلابت، ایستادگی و ارزش های والای انسانی است و با آن می توان فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی کشورمان را در جهان معرفی نماییم و امروزه ورزش موتور تولید عزت و امید در کشور است.

این هفته فرصتی است برای آشنایی هر چه بیشتر آحاد مردم با اهمیت و اثرات ورزش در زندگی فردی و اجتماعی و موقعیتی است برای گسترش بیشتر فرهنگ ورزش کردن در بین خانواده ها‌.
اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و هفته تربیت بدنی «۲۶ مهر لغایت ۲ آبان ماه» را به خانواده های معظم و معزز شهدای ورزشکار، کارکنان ادارات ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران، هئیت های ورزشی، ورزشکاران، قهرمانان،پیشکسوتان، داوران، مربیان، دبیران ورزش، خیرین ورزش، فارغ التحصیلان تربیت بدنی و ورزش، تماشاگران، رسانه های ورزشی و به ویژه جامعه ورزش شهرستان کهگیلویه تبریک عرض می نمایم و برای همه آن ها از خداوند آرزوی سربلندی و پیروزی در میادین ورزشی را مسئلت می نمایم.

رحمان اندیک رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ