۷۵ صندوق و شعبه اخذ رای در شهرستان بهمئی
۷۵ صندوق و شعبه اخذ رای در شهرستان بهمئی
رئیس هئیت اجرایی انتخابات بهمئی: ۷۵ صندوق در این شهرستان برای اخذ رای مردم پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛  فرماندار بهمئی ۷۵ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای اخذ رای مردم پیش بینی شده است که برای هر شعبه یک نماینده فرماندار در نظر گرفته شده است.

علی محمدی با بیان اینکه، از این تعداد ۴۱ شعبه ثابت و ۳۴ شعبه سیار است افزود: زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی درشهرستان بهمئی فراهم شده است.
وی گفت: هزار و ۵۰۰ نفر آماده نظارت و همکاری در حسن اجرای انتخابات در بهمئی را برعهده دارند که در کنار سایر عوامل اجرایی در شعب اخذ رأی مستقر می‌شوند.
فرماندار بهمئی ادامه داد: در هئیت‌های شهرستان ۳ نفر اصلی و ۳ نفر دبیر به ازای هر شعبه صندوق اخذ رای، یک نفر بازرس و به ازای هر ۱۵ صندوق یک نفر سر بازرس عهده دار نظارت بر حسن اجرای انتخابات است.
محمدی با بیان اینکه نمایندگان فرماندار باید آماده سازی شعبه‌های اخذ رای را یک روز قبل از اخذ رای مدیریت کنند افزود: نظارت بر فرایند ثبت و اخذ رای، تامین نیاز‌های شعبه و تشریح وظایف آنها، معرفی اعضای شعبه به یکدیگر، چینش صندلی‌های اعضای شعبه با فاصله از وظایف نمایندگان فرماندار در شعبه‌های اخذ رای می‌باشد.
وی ادامه داد: نمایندگان فرماندار روز جمعه یازده اسفند باید ساعت ۶ در فرمانداری حضور پیدا کنند و پس از تحویل صندوق اخذ رای و تعیین تکلیف در ساعت ۷ در شعبه‌های اخذ رای حاضر باشند.
فرماندار بهمئی گفت: نمایندگان فرماندار و دست اندرکاران انتخابات در شعبه‌های اخذ رای، حق هرگونه مشورت و یا نوشتن رای، مردم را که از سواد خواندن و نوشتن برخوردار نیستند را ندارند و باید این افراد همراه داشته باشند.
محمدی بر پاکسازی اطراف شعبه‌های اخذ رای از هرگونه تبلیغات نامزد‌ها و تامین امنیت شعبه تاکید کرد.
وی خواستار مشارکت، حضور پرشور و گسترده مردم این دیار در انتخابات ۱۱ اسفند شد.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ