زیر (سایه خورشید) به دهدشت رسید+تصاویر
زیر (سایه خورشید) به دهدشت رسید+تصاویر
با هدف اجرای جشن‌های زیر سایه خورشید پرچم بارگاه رضوی وارد دهدشت شد.

همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد شاه خراسان امام رضا(ع)  کاروان زیر سایه خورشید امروز وارد دهدشت شد.

خدام حرم رضوی با در دست داشتن پرچم متبرک آستان قدس در بدو ورود به شهرستان با شهدای گمنام تجدید بیعت کردند.

در ادامه برنامه‌های کاروان حامل پرچم بارگاه رضوی خادمان با امام جمعه دهدشت دیدار و نشان خادم افتخاری به وی اهدا شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این آیین با تبریک دهه کرامت وجود پربرکت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در کشور را نقطه اتصال معنوی مردم با ائمه اطهار عنوان و گفت: به شهری وارد شدید که ملقب است به شهر شهیدان، دیار مومنان و شهری که عالمان فراوانی را برای خطه جنوب تربیت کرده است و مردمش دلداده به موسی بن الرضا بوده و علاقمند آن ساحت مقدس و نورانی هستند.

امام جمعه دهدشت افزود: حضور سفیران امام رضا ع و حاملان پرچم متبرک حال و هوای نورانی حرم موسی الرضا ع را در شهر ساری و جاری کرد.

وی افزود: با توجه به همه گیر شدن ویروس کرونا  در دو سال اخیر کمتر توفیق دست داده است که مردم به خدمت اقا رسیده و پرچم آن حضرت این امکان را فراهم کرده که مردم با زیارت از راه دور تبرک جویند.

وحدانی فر تصریح کرد: امروز بعد از جشن پیروزی ملت شجاع، با بصیرت و آگاه ایران اسلامی که بعد از یک حضور حماسی و سیاسی باز دشمنان اسلام را پشیمان کرده، توفیق دست داد خدمت شما باشیم و این جشن چندین برابر شده است.

کاروان زیر سایه خورشید شامل خادمان حریم رضوی به همراه پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، در بیمارستان امام خمینی(ره) مورد استقبال قرار گرفت.

این کاروان ضمن عیادت از بیماران از تلاش مجاهدان عرصه سلامت و کادر پزشکی و درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت تجلیل کردند.

در این آیین هدایایی متبرک به ضریح مضجع امام رضا(ع) به بیماران بستری در این بیمارستان و کادر درمانی اهدا شد.

انتهای پیام//سعادتی نیک