گوش به فرمان فرمایشات ولی امر مسلمین جهان خواهیم بود
گوش به فرمان فرمایشات ولی امر مسلمین جهان خواهیم بود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی گفت: انزجار آزادگان جهان روز به روز از صهیونیست‌ها بیشتر می‌شود.

علی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به مناسبت روز جهانی قدس طی پیامی اظهار کرد: روز جهانی قدس تجلی هیهات من الذّله امام حسین (ع) در مقابل زورگویی و تجاوز به اسلام است.

در کلام و مرام امیرالمومنین علی (ع)، حمایت از مظلوم و دشمنی با ظالم جز اعتقادات دینی ما بوده لذا روز جهانی قدس، روز دفاع از همه مظلومان عالم است و روز مبارزه با استکبار و ظلم جهانی است.

در این پیام آمده است: دشمنی با اسرائیل بخاطر دستور دین اسلام و پیام عاشوراست که با ظلم و کسی که نسبت به ملت های مختلف ظالم است مبارزه کنیم و این تکلیفی است که دین ما برعهده ما گذاشته که با حضور خود بر این تکلیف عمل خواهیم کرد.

روز قدس به فرموده امام خمینی(ره) ایام الله است و هر کار خیری در این روز ثواب مضاعف دارد؛ گرچه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در ایران اسلامی و سایر کشورها به دلیل شیوع ویروس کرونا همانند سالهای گذشته برگزار نخواهد شد ولیکن آزادی خواهان و عدالت طلبان عالم در همه حال فریاد انزجار و نفرت خود را از ظلم و استکبار صهیونیست و ایادی آنان بلندتر و رساتر از همیشه به گوش جهانیان خواهند رساند.

در این پیام تاکید شده است: ضمن گرامیداشت این روز بزرگ در کنار مردم شهید پرور شهرستان بهمئی و همراه با دریای بی‌کران امت خداجو و آزادی‌خواه ایران اسلامی با زبانی روزه و با دلی آکنده از ایمان و روحی سرشار از معنویت قرآن، ندای مظلوم خواهی و محکومیت سر داده و با بزرگداشت مقام والای شهید قدس حاج قاسم سلیمانی ، گوش به فرمان فرمایشات ولی امر مسلمین جهان خواهیم بود و در جبهه ای واحد و شکست ناپذیر در مقابل جبهه مارقین، قاسطین و ناکثین قرن خواهیم ایستاد و همه ملت های آزادی‌خواه و بشردوست جهان را به پشتیبانی از این حرکت اسلامی و انسانی دعوت خواهیم کرد.

انتهای پیام/