گزارشی متنی-تصویری از فعالیت پرتلاش و جهادی جمع‌آوری اطلاعات سند توسعه(اشتغال-معیشت) دیشموک+تصاویر
گزارشی متنی-تصویری از فعالیت پرتلاش و جهادی جمع‌آوری اطلاعات سند توسعه(اشتغال-معیشت) دیشموک+تصاویر
رئیس اداره کار کهگیلویه اظهار کرد: چند کارگروه در قالب تیم برای بحث توسعه دیشموک(معیشت-اشتغال) از دستگاهای مختلف با محوریت اداره کار شهرستان و استان در جهت جمع آوری اطلاعات در سطح بخش دیشموک فعالیت کردند.

به گزارش خبر دیشموک،  سلیمان کریمی رئیس اداره کار کهگیلویه  در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: چند کارگروه در قالب تیم برای بحث  توسعه دیشموک(معیشت-اشتغال) از دستگاهای مختلف با محوریت اداره کار شهرستان و استان در جهت جمع آوری اطلاعات در سطح بخش دیشموک فعالیت کردند.

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان هم در این رابطه گفت: نیرو‌های دستگاه‌های اجرایی بر اساس وظایف اطلاعات آماری خانوار‌ها و ظرفیت‌ها را جمع آوری که با همکاری مردم و مسئولان محلی و استانی یک سند توسعه و ارزشمند تدوین می‌شود.

واعظی زاده با اشاره به قابلیت‌های این منطقه افزود: گلیم مشته دیشموک دارای اصالت در یونسکو بوده که با توجه به نگاه ویژه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد و تولید و برنامه‌های دولت مردمی در آینده نزدیک شاهد رشد و توسعه منطقه دیشموک در زمینه‌های مختلف خواهیم بود.

نشست تخصصی با حضور فرماندار کهگیلویه و رئیس اداره کار در روستاهای دیشموک

ارائه گزارش کار توسط رئیس اداره کار شهرستان کهگیلویه برای فرماندار شهرستان کهگیلویه

سلیمان کریمی رئیس اداره کار کهگیلویه اظهار کرد: هر کارگروه با پرسشنامه‌ای مبتنی بر پایه علمی توانمندی ها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منطقه دیشموک را بر اساس نیروی انسانی، نیروی کار و ظرفیت‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی، خدمات و صنعت و معدن شناسایی می‌کنند.

دیشموک ظرفیت ویژه کشت گیاهان دارویی را دارد

سلیمان کریمی رئیس اداره کار کهگیلویه خاطرنشان کرد: متناسب با ظرفیت‌های منطقه دیشموک گروه‌های توسعه‌ای در قالب کشت گیاهان دارویی، مشاغل خانگی و توجه به مباحث گردشگری پیگیری، رصد و پایش می‌شود.

حضور میدانی کارگروهای تخصصی جهت جمع آوری اطلاعات برای تنظیم سند توسعه دیشموک

دکتر سلیمان کریمی رئیس اداره کار شهرستان کهگیلویه که در راس تیم سند توسعه پیشرفت دیشموک تلاش شبانه روزی داشته است، سعی بر این داشته تا با تشکیل جلسات مختلف کار را بصورت باکیفیت و در اسرع وقت تکمیل و تحویل فرماندار، استاندار و مجموعه دستگاههای متولی دهند.

حضور فرماندار کهگیلویه در دیشموک و پیگیری لحظه به لحظه روند جمع آوری اطلاعات سند توسعه پیشرفت

کارشناسان و کارگروهای مختلف در سطح روستاهای بخش دیشموک تقسیم شدند و کار جمع آوری اطلاعات را با دقت جمع اوری کردند.

در همین راستا حمیدرضا واعظی زاده مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی، دکتر عزیزالله جعفری عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج، دکتر کریمی رئیس اداره تعاون و کار شهرستان کهگیلویه، مهدی رئوفی رئیس دبیرخانه اشتغال اداره کار استان از روستاهای سطح بخش دیشموک با هدف بررسی وضعیت کشت گیاهان دارویی در دیشموک بازدید کردند.

در ذیل گزارش تصویری بخشی از از فعالیت و بصورت حضور میدانی این مسئولان در سطح روستاهای بخش دیشموک  می باشد.


  • نویسنده : وحید آهنگ