کافه‌ها پاتوق و مکانی برای مصرف مواد مخدر بانوان و دختران شده است
کافه‌ها پاتوق و مکانی برای مصرف مواد مخدر بانوان و دختران شده است
سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که کافه های آبشار یاسوج مرکز این استان که از مناطق زیبا و گردشگرپذیر این شهر محسوب می شود اکنون پاتوق زنان مبتلا به اعتیا شده است.

به گزارش خبر دیشموک ،  “عاطفه ‌السادات مُدبرنژاد ” در نشستی با عنوان مشارکت‌ زنان و خانواده برای پیشگیری از اعتیاد، با ابراز نگرانی خود از شیوع مصرف مواد مخدر در بین زنان و دختران یاسوج، اظهارداشت: متاسفانه اغلب کافه های آبشار این شهر پاتوق و مکانی برای مصرف مواد مخدر بانوان و دختران ما شده است.

وی با نگران کننده خواندن شرایط کنونی در این منطقه گرشگردی، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از این روند و البته سیر صعودی مصرف مواد مخدر در بین بانوان باید برنامه های پیشگیرانه با مشارکت مردم و نهادهای مختلف اجرایی شود.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از استفاده نکردن پژوهش های صورت گرفته در ارتباط با برنامه های پیشگیرانه از مصرف مواد مخدر در بین بانوان این استان اظهار تاسف کرد و یادآورشد: پژوهش‌های خوبی در زمینه اعتیاد زنان صورت گرفته اما از آنها استفاده نمی‌کنیم.

وی گفت: مردم به ویژه بانوان باید نسبت به این پدیده خانمان‌سوز آگاه شوند و اگر اقدامات لازم در زمینه پیشگیری از اعتیاد زنان و دختران استان انجام نگیرد در سال های آینده با مشکلات جدی مواجه خواهیم بود.

انتهای پیام/