پیشرفت‌ها و تحولات بزرگی به برکت انقلاب اسلامی رقم خورده است
پیشرفت‌ها و تحولات بزرگی به برکت انقلاب اسلامی رقم خورده است
آیت الله حیدری آل‌کثیر گفت: به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌ها و تحولات بزرگی رقم خورده است، البته تا قله‌های پیشرفت فاصله داریم، اما در این مسیر به خوبی درحال حرکتیم.

به گزارش خبر دیشموک، آیت الله محسن حیدری آل‌کثیر نماینده مجلس خبرگان رهبری امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: کشور پیش از انقلاب از نظر سیاسی ،اقتصادی و استقلال، ذلیل و منحط بود. رژیم منحوس طاغوت و مسئولین فاسد آن زمان دل بسته استکبار بودند ظرفیت های کشور را به آمریکا و انگلیس سپرده بودند و افراد مستعد و متفکر اگر اعدام نمیشدند در زندان بودند.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان افزود: باید حرکت انقلاب اسلامی در ایران را برای جوانان و نوجوانان، دانش‌آموزان و نسل جدید به هر شکل ممکن به تصویر بکشیم.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌ها و تحولات بزرگی رقم خورده است، عنوان کرد: البته تا قله های پیشرفت فاصله داریم، اما در این مسیر به خوبی درحال حرکتیم. این قله‌ها را شما جوانان و نوجوانان باید فتح کنید.آیت الله حیدری گفت: در زمان نهضت انقلاب، آن‌چیزی که حرکت انقلاب را فراگیر و همه مردم را یکپارچه کرد اعتصاب دانش آموزان در اول مهر ۵۷ بود.

وی افزود: می‌خواستند با تبعید امام صدای انقلاب اسلامی را خاموش کنند، اما با بیداری ملت و جوانان عزیز ایران نه تنها صدای انقلاب خاموش نشد، بلکه فروغ بیشتری پیدا کرد و تمام دنیا تحت تاثیر خود قرار داد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : وحید آهنگ
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس