پروژه مهر آموزش وپرورش زیر ذره‌بین ارزیابان وزارتی
پروژه مهر آموزش وپرورش زیر ذره‌بین ارزیابان وزارتی
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: پروژه مهر نماد فعالیتهای آموزش وپرورش برای بازگشایی باشکوه مدارس است‌ که‌ با حضور ارزیابان وزارتی و استانی تا قبل از بازگشایی مدارس در شهرستان‌ها ومناطق رصد می شود.

به گزارش خبر دیشموک ، محمد جمالی آرند در جلسه توجیهی ارزیابان استانی پروژه مهر اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: کار ارزیابی از پروژه مهر از آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق را با دقت انجام دهید .

وی بر ضرورت انجام برنامه های نظارتی بر فعالیت های بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای برنامه‌ی اعزام ارزیابان به مناطق و نواحی رصد کاستی ها و موانع موجود در مدارس مناطق و نواحی و احصاء و شناسایی آنها و اقدام در راستای رفع آن موانع تا بازگشایی مدارس است.

وی بهینه سازی فضاهای آموزشی، ساماندهی نیروی انسانی ، انتخاب و انتصاب مدیران ، کلاس بندی ، تجهیزات و استفاده صحیح از منابع موجود که باعث بهره وری می شود را به عنوان محورهای شاخص پروژه مهر عنوان کرد.

جمالی افزود: بعد از کار ارزیابان استانی و وزارتی شهرستانها و مناطق برتر آموزش وپرورش در بحث پروژه مهر رتبه بندی و معرفی خواهند شد.

 وی با بیان اینکه ۴۰ نفر ارزیاب استانی از ۱۳ شهرستان و منطقه آموزش وپرورش کار نظارت بر اجرای پروژه مهر را انجام می دهند گفت: فعالیت ارزیابان در شهرستان‌های کهگیلویه ، گچساران و بویراحمد به مدت سه روز و در دیگر مناطق کم جمعیت ۲ روز خواهد بود .

دبیر پروژه مهر آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از ورود ناظران وزارتی به استان خبر داد وگفت: ناظران وزارتی نیز با سفر به شهرستانها ومناطق بجث مهم پروژه مهر را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

جمالی اظهار امیدواری کرد: با رصد فعالیت‌های پروژه مهر سال تحصیلی باشکوهی را در سطح استان آغاز و دانش آموزان با شور ونشاط روانه کلاسهای درس شوند.

انتهای پیام/