پارسیان‌نژاد: مادران و همسران شهدا حافظان ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
پارسیان‌نژاد: مادران و همسران شهدا حافظان ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشتازند و برای همه مردم الگو و اسوه هستند، گفت: باید روحیه صبر و استقامت شما عزیزان به آحاد جامعه انتقال یابد تا در برابر دشمنان هوشیار باشند و هوشمندانه دسیسه‌های آنها را خنثی کنند.

به گزارش خبر دیشموک ،  رضا پارسیان‌نژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه، معاون تعاون و رئیس بنیاد شهرستان بویراحمد با خانواده‌ شهیدان «پیشوا» و جانباز «حسین رحمانی» در شهر یاسوج دیدار کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدارها اظهار کرد: مادران و همسران شهدا از سیره حضرت زهرا(س) الگوبرداری کرده و عزیزترین کسان خود را راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کردند تا در حراست از ارزش‌های انقلاب نقش‌آفرینی کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیویه و بویراحمد با بیان اینکه مادران و همسران شهدا حافظان ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند، افزود: آنها در عمل نشان دادند که پیرو و ادامه‌دهنده راه اهل‌بیت(ع) هستند و در این مسیر حاضرند از جان عزیزان خود بگذرند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشتازند و برای همه مردم الگو و اسوه هستند، گفت: باید روحیه صبر و استقامت شما عزیزان به آحاد جامعه انتقال یابد تا در برابر دشمنان هوشیار باشند و هوشمندانه دسیسه‌های آنها را خنثی کنند.

وی افزود: مردم ایران با ایمان، وحدت، همدلی و اتحاد یکدیگر و حمایت از نظام و رهبری همیشه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و تاکنون نیز توانستند با پشتکار و اتکا به توانمندی‌ها در عرصه‌های مختلف پیروز باشند.

وی با بیان اینکه ما همیشه در برابر خانواده‌های شهدا و ایثارگران بدهکار هستیم، گفت: این خانواده‌ها بالاترین جایگاه را در نظام دارند زیرا در طول انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی در دفاع از ارزش‌ها ایفا کردند.

پارسیان‌نژاد با اشاره به اینکه روحیه‌ ایثار و شهادت در بین خانواده‌های شاهد و ایثارگر وجود دارد، گفت: آنها همیشه آماده‌اند تا جان خود را در حراست از ارزش‌های انقلاب فدا کنند، همین روحیه، ثروت و سرمایه‌ عظیمی است که باید در جامعه ترویج یابد.
انتهای پیام/